De gewone Superocean vind ik dan wel weer geweldig maar daar mogen ze eens een variant op maken zonder de witte ring.
Is er iemand die ik blij kan maken met een Zealande rubber strap voor de Hydroconquest?
Ik kan er 2 voor de prijs van 1 krijgen: de eerste die de gewenste kleur naar me stuurt krijgt hem voor €80 nieuw vanuit mij op de mat gestuurd ![]()
Nieuwprijs zonder lopende actie = €219 per stuk!
Ik ga zelf voor de groene:
Ooh nice. Ik had ze nog niet naast elkaar gezien
Kan prima😁
Als je een duiker van Longines met bling wil dan moet je de legend diver nemen.
Daar ligt hetzelfde caliber in als de in de hc.
Ik heb ze allebei en dat caliber 888 van Longines lacht cosc uit, ze lopen echt snaarstrak.
Ik vind het top dat Longines - in tegenstelling tot andere duurdere merken - gewoon quartz blijft houden in de lineup.
Wel heel jammer dat ze voor een andere kleur groen hebben gekozen, maar dat is wellicht persoonlijk.
Ooo niet verkeerd! Ik vind het alleen jammer dat het (waarschijnlijk) geen echte steel/gold zal zijn, maar capped of plated. Ben echt op zoek naar een merk dat dit wel doet voor niet te hoge prijzen haha.
Prachtig! Hij staat ook op mijn wenslijstje.
Vind de band en de kleur van de dail erg geslaagd.
De superquartz.
Jammer dat de vhp niet meer gemaakt wordt.
Eens maar vind hem toch voor mij wel wat te groot, te dik en te zwaar. Zelfs op de leren band is het gewicht een beetje te hoog naar wat ik prettig vindt. Maar loopt als een zonnetje en de eeuwigdurende kalender is echt heerlijk.
Even bij van baal geweest
Mooi horloge hoor.
de breitling is voor nu afgevallen
Ik ben erg gecharmeerd van de blauwe. Die springt er voor mij wel uit. Groen vind ik niet zo
Ze bestellen ook een zwarte met de grijze bezel en dan kies ik uit een van beide
Wat ik van de mesh vind weet ik niet zo goed. Band was prima maar het deed me verder niet zo heel veel. Maar dat kan ook liggen aan de ijs blauwe variant want dat vind ik de minst mooie.
Dus maar even kijken als de grijs zwarte binnen is
Heel vet die blauwe op Hlink.
Op deze foto vind ik de grijze bezel op mesh echt de bomb. Op andere foto’s weer niet.
Hij heeft wel echt smoel zo, minder sub.
Een vol zwarte is altijd goed maar dan vult mijn horloge doos zich met alleen zwarte wijzerplaten.
Oh en ditch de Breitling. Dit is hem gewoon ![]()
Mooi! Wat vond je van de Legend diver?
ik vind deze foto dus ook heel erg mooi. ben benieuwd wat ik ervan in het echt vind.
ze gaan alleen als zoete broodjes dus moet wel tot eind mei/ begin juni wachten voordat hij een keer binnen is. t is net rolex ![]()
leuk, maar niet voor mij.
Design doet me niet zoveel. en die twee pushers rechts trek ik niet