Longines only (Deel 3)

Dank je😀

20 likes

Heel tof. Wel 4k.

1 like

De prijzen van de nieuwe hydroconquest zijn super, maar het roept ook vragen op waar de prijzen van andere modellen op zijn gebaseerd. Zou mooi zijn als ze uiteindelijk met alle modellen in die scherpe zone gaan zitten.

1 like

Moor foto! Nu nog een keer om 14:10 maken aub

inderdaad. dat vraag ik me al heel lang af, als je weet wat er van movement in zit dan vraag ik me echt af waar die prijzen vandaan kwamen en komen. Dat geldt niet enkel voor Longines maar in mijn bescheiden mening zo ongeveer voor alles van de swatchgroep.

Jaren heb ik Longines (en Rado) verzameld (vintage), je zou denken dan nu op het einde van de rit waar er nog enkele nieuwe aangekocht zullen worden om aan de verzameling toe te voegen, dat dat ook Longines’ (en Rado’s) zouden zijn, niks van, die prijzen zijn gewoon te hoog voor wat het uiteindelijk is, al zal mijn horlogemaker achtergrond in die beoordeling ook wel meespelen.

En dan kom ik nu de hydroconquest tegen die ik echt tof vind aan normale prijs - nee niet laag, gewoon normaal - maar ben helaas een maandje of 3 geleden op Yema overgestapt en loyaal als ik ben zal er dus geen hydroconquest meer komen.

3 likes

Gewoon met datum kopen, zijn nog wel voor 2k te krijgen.:slightly_smiling_face:

Van Reddit. Wel fijne combinaties zo!

10 likes

Die blauwe Crocs maken het plaatje compleet :rofl:

5 likes

Hahaha ik keek ook al :joy:
Even snel naar buiten voor een wrist shot

Vandaag hoe dan ook voor mij:

18 likes

4 likes

19 likes

Prachtig! Dat font van de datum :man_cook: :kissing:

1 like

Dank je :sunny:

samen met dat loepje in het glas is idd erg lekker.

1 like

Volgens mij heb ik deze nog ergens in een oude folder staan.
Erg mooi, zeker met de loupe in het glas.

1 like

O, echt? Erg nieuwsgierig nu :grin::+1:

Toch niet dezelfde maar wel uit deze serie.

4 likes

Niet dezelfde idd. Maar wel erg gaaf, dank je wel :+1:

Hij is binnen. Van het weekend eens beter bekijken, maar mooi ik de stickers.

13 likes

Gefeliciteerd Pieter, met nummer 13 :muscle:t3:

2 likes