ik ben aan het wachten tot hij geleverd wordt. dat is tergend.
motor rijden schijnt heel gevaarlijk te zijn., ik zou de tudor houden
ik ben aan het wachten tot hij geleverd wordt. dat is tergend.
motor rijden schijnt heel gevaarlijk te zijn., ik zou de tudor houden
Valt mee rijd nogal rustig, echt geweldig hoe vrij het is maar goed. Toch lekker doorsparen en de HC er bij kopen dan?
tja die keuze moet je zelf maken… ik kan me voorstellen dat motor rijden ook heerlijk is.
ik heb er alleen niets mee dus ik ben kamp horloge houden
Bij mij is de BB58 eruit gaan voor de HC. Vooralsnog zeker geen spijt. Deze vinkt voor mij een hele boel boxjes af!
Dat zegt veel!
Afspraak bij S&C zaterdag eens kijken voor de HC en wat ik terug kan krijgen voor de Tudor
Niet via schaap doen joh.
Dan krijg je op de longines 0% korting en voor de Tudor 760 euro en een zak drop
Kreeg via whatsapp nog eens 50 euro korting op de HC ![]()
Wat zou jij aanraden ben nog steeds geen TL2 namelijk
duurt allemaal zo lang voor iemand die niet extreem veel tijd heeft. Chrono vind ik sketchy als koper zegt niets te hebben ontvangen houdt escrow het geld vast
Dan een Breitling.
Ik verkoop zelf naast hier op het forum ook regelmatig op marktplaats. Als je je niet te veel stoort aan af en toe een mafketel kom je ook daar heel veel liefhebbers tegen.
Chrono of MP idd
Of wat geduld hebben. Maar dat kan ik mezelf ook nooit wijsmaken
Denk toch maar eens MP proberen. Horloge moet niet weg is zo weer offline als ik me stoor aan koopjesjagers ![]()
Iemand nog leuke deals gezien voor de hc? Door alle positieve reacties denk ik dat ik de blauwe toch maar eens moet proberen.
Zojuist bij de training een man met de nieuwe 39mm even om gemogen wat een ding! Maar om mijn Tudor er voor te verkopen nope… dus nog even het horloge potje spekken en dan maar eens langs een AD gaan ![]()
12 dagen in bezit en nog steeds blij, ik voel het kwaliteitsverschil meteen tov mijn Oriënt Kamasu (erg blij mee) en Tissot PRX (de gouden natuurlijk).
Hij ligt op mijn 18,5cm pols erg comfortabel en draagt meer als een 40mm dan 39mm. Komt ook omdat de bezel qua kleur en shine hetzelfde is als de dial. En die die bezel klik ![]()
De kleur erg blij mee, vooral door de lichtinval elke keer anders.

Hij loopt nu +2,3 sec/dag, daar kan de Kamasu niet aan tippen.
Ik was oorspronkelijk aan het sparen voor de bb58 blauw, met wat ik om de pols heb kan ik het prijsverschil niet rechtvaardigen. Nu mijn spaarpot vullen en in de toekomst een 2e hands groene scoren. Want die is echt vet! Maar ik moest voor nu de allround blauwe halen.
Groen is ook super gaaf! Heb zelf al een blauwe en zwarte horloge dus wellicht de groene een optie voor me ![]()
Poeh die is ook wel lekker zo in het echt