Longines only (Deel 3)

Zo mooi! Die banden zijn ook :star_struck:

1 like

WoW :heart_eyes:

1 like

Dank allemaal! Het is nogal een project geweest om dit compleet te krijgen, maar absoluut de moeite waard. Voor mij is de Conquest Power Reserve de mooiste vintage stalen Longines.

4 likes

Ik ben blij met de leren band die ik sinds kort er bij heb, en dan vooral vanwege de vouwsluiting met de ‘micro-adjustment’ Ik had de stalen band al, en omdat deze heel makkelijk te (dé)monteren is kunnen de leren en stalen band makkelijk uitgewisseld worden :ok_hand:

13 likes

Ben niet vaak jaloers hier op hf, nu wel, zeker op die bracelets.:blush:

1 like

22 likes

18 likes

7 likes

Wat een plaatje is het toch :star_struck::ok_hand:

1 like

Prachtig :heart_eyes:

1 like

Nog steeds enorm blij dat ik enkele weken geleden dit merk heb ontdekt. Kende het niet echt. Alleen beetje twijfel of ik niet beter voor de 38 ipv de 41 mm had kunnen gaan. Het is wel een beste unit om een pols van 18,5 cm. Het kan echt net. :sweat_smile:

12 likes

Ik heb met mijn 41mm HC soms ook het idee dat ie iets te groot is. Maar probeer eens op een afstand in de spiegel te kijken, dan is het ineens een stuk anders :slight_smile:
Gewoon houden jouw horloge. Het staat echt niet raar.

5 likes

Hele dikke klok die je om hebt… Kwam er vanmiddag pas achter dat de rubberen band micro adjustment heeft. :sweat_smile: Wel ideaal.

De conquest gaat ook echt niet weg hoor voor een 38mm. Dat zou pure kapitaalvernietiging zijn en ik vind het horloge veels te mooi.

1 like

Slagpennen blijkbaar :rofl:

Die is mooi, is tie nieuw?

1 like

11 likes

Al drie jaar in bezit

1 like

Erg mooi, ik neem me altijd voor om voor een dresser-achtig horloge te gaan en dan kom ik altijd met heel iets anders thuis🫣

1 like

8 likes

14 likes