Longines only (Deel 3)

Ik niet, ik wacht tot de markt beter wordt ik zit er echt in voor het geld.:crazy_face:
Nu nog wachten tot de rest van mijn Longines collectie hetzelfde doet. :grin:
Eindelijk, het grote afschrijven is ten einde.

3 likes

ik zeg het al jaren tegen mijn vrouw. er komt een tijd dat deze hobby geen geld kost, ben blij dat het moment nu daar is.

2 likes

Na vele verschillende straps geprobeerd te hebben, nu ook maar eens een nato. Het valt me absoluut niet tegen

7 likes

:sleeping: dream on. Deze gedachten zijn alleen voorbestemd voor het groene gedeelte :wink:

8 likes

Op Reddit wordt gedeeld dat er binnenkort waarschijnlijk een nieuwe kleur Spirit Pilot beschikbaar komt;

De render is natuurlijk weer niet geweldig, maar ik denk toch dat ik voorkeur heb voor de zwarte plaat met gilt wijzers en numerals.

2 likes

Heeft wel wat. Even wachten op de real life foto’s

Staat goed!

1 like

Ziet er wel echt gaaf uit!
Stond er toevallig bij of dit een sunburst plaat is?

Deze informatie is blijkbaar al online gezet door een verkoper. Het blijkt dus een matblauwe dial te zijn.

2 likes

Wordt ook al aangeboden door enkele (Amerikaanse) juweliers maar nog nergens op voorraad. Is dus blijkbaar een 39mm variant en in ieder geval leverbaar op een blauw rubberen band.

Ziet er zo wel erg mooi uit, ben benieuwd naar de matblauwe plaat in het echt!

3 likes

https://watchbase.com/longines/spirit/l3-809-4-93-6
Hier staat deze sinds 25-3-26?
Ze schrijven 39mm maar in de specsheet staat 40.:thinking:

Het betreft een release in oktober volgens mensen die aanwezig zijn geweest op een pre-release.

Was die pre release toevallig in Utrecht?

Ik zou het je niet kunnen vertellen.