Longines only (Deel 1)


Die afgekapte drie is inderdaad minder. Maar voor de rest een prachtige wijzerplaat vind ikzelf en deze Longines draagt heel prettig

6 likes

Ik ben gek op longines maar die afgekapte cijfers!:roll_eyes::roll_eyes:

4 likes

Is de kastvorm van de Conquest hetzelfde als van de Hydroconquest? Dat is misschien wel leuk om te weten. Dan kan ik namelijk eventueel een ‘bijpassende’ leren band kopen.

Ja, ik begrijp dat ook niet.
Maar je ziet het bij meerdere merken.

1 like

Is er al iemand met de spirit Zulu? Ben hard aan het sparen voor dit mooie apparaat… Maar benieuwd naar de ervaringen.

1 like
4 likes

Sinds kort een derde Longines in de collectie.

12 likes

Nice! Ook een 36mm zie ik :slight_smile:
Heb je die nog nieuw ergens vandaan weten te halen of heb je 'm van iemand over genomen?

1 like

16 likes

Idd een 36mm! Deze heb ik vorige week nieuw uit de Outlet in Roermond gehaald. Van wat ik begreep was het de laatste die ze hadden, maar weet niet of dat ze ze nog bij konden bestellen.

1 like

Lekker hoor!
Groetjes van de mijne :wink:

9 likes

Deze net nieuw binnen…:+1::+1:

15 likes

De doos valt wat tegen.:grin::grin:

3 likes

Volgens mij was de jouwe ook een tijd terug de aanleiding om te gaan zoeken😂

1 like

ik heb er maar 2, een Conquest en een Spirit zulu time gmt maar wel beide mooi, zit er aan te denken om een stalen band bij de zulu te gaan kopen.


20 likes

Het eerste wat ik hier op het forum leerde was, koop altijd op staal…Dat was nadat ik de longines moonphase op leer had gekocht en ging zoeken naar de stalen band.:grimacing:

1 like

Gup, dat is ook een hele mooie vooral de dial kleur is heel mooi. Neem aan dat het rose goud/staal is. Komt ook weer op mijn lijstje te staan, heb je voor mij het ref.nr scheelt weer zoeken, ben nogal lui :wink:

@Vistiaan, top horloge hoef je niet aan te twijfelen :+1:

ja toch @APMV? top horloge, ook jou ervaring?

3 likes

Dat was ook eerst mijn bedoeling, maar ja dan zeggen ze weer je haalt met die stalen band de vintage look weg. Normaal koop ik mijn horloges ook altijd op staal en later een leren band erbij. Spijt komt na de zonde :wink:

2 likes

Fred ik wil graag een Spirit zulu time, bij voorkeur met de groene bezel, maar hij is er nog niet 🥲
Moet het voorlopig qua Longines hiermee stellen


Geen straf, maar zeker niet vergelijkbaar

7 likes

@Gup, wat is het ref.nr van die Longines? Neem aan dat het rose goud/staal is?