Longines opwindtstift Call 8LN

op 13 maart heb ik een opwindtstift besteld bij Swiss Axe te antwerpen.
Ik was er heel blij mee er nog een te vinden en kreeg te horen dat het hun laatste exemplaar was.
Hij is betaald en opgestuurd maar Helaas De Post laat het afweten.
Hebben jullie dit wel eens meegemaakt en zo ja heeft het nog zin om te informeren bij Pieter post. De envelop was niet aangetekend.

Mocht iemand mij blij kunnen maken met een nieuwe opwindtstift voor longines 8LN dan is dat natuurlijk ook dik in orde.

Groet
Arie

Tsja Arie,
denk je nou werkelijk dat er iemand in de boekjes gaat uitzoeken dat een opwindstift voor een Longines 8LN hetzelfde is als een Longines 8.68 N/ABC?
En dat die persoon dan ook nog in zijn Flume K2 gaat kijken om uit te vinden dat het Flume-nummer W519 zou moeten zijn; vervolgens in de voorraad ouwe zooi gaat graven, het juiste flesje in een Flume assortimentskast vind en dat je ook nog eens de mazzel hebt dat er de juiste opwindasjes inzitten???

Nou dat heb je dan helemaal goed gedacht :smiley: :smiley:

Ik stuur deze week wel even eentje naar je toe.

Dat van dat informeren bij de post is volgens mij zinloos hoor, kunnen ze toch niet traceren; je hebt natuurlijk altijd kans dat het alsnog komt.
Als er vaker poststukken niet aankomen, is melding maken wel aan te raden; wellicht dat er ergens een TNT medewerker is die niet helemaal eerlijk is…

Groet,
Paul

Hallo Paul,

Gewoon (tu)!

Groet,
Alex

Dit vind ik nou super !!

Hoed af voor Paul !

Met Respectvolle Groeten,

Morse.

Niet vergeten aangetekend te versturen!!

Ik sluit me aan bij de twee vorige heren!
Dit vind ik nou zou leuk aan dit forum. De moeite die men neemt voor elkaar, in woord, en zoals nu in daad.

Mijn complimenten, en groeten,

Martin

Hoedje af Paul, klasse hoor! Eén voor allen… allen voor één:).

Groeten, Tom Vreeken.

(Heb je toevallig nog een zwarte wijzerplaat voor een Omega 145.024 liggen??):wink:

Paul

Fantastische geste, pet af hiervoor.

groet

Ed

Paul

Als wij jou niet hadden dan konden wij wel opdoeken. (:smiley:

Ik heb ook in een oud boekje zitten kijken echter niet van flume en kwam geen enkele stift tegen die er ook maar enigszins op leek.

Ik ben dus heel benieuwd.

Bedankt vast

Groet
Arie

Mooi zulke acties.

Paul ik neem mijn petje voor je af, chapeau!

Geweldig Paul! Echt geweldig gewoon.