op 13 maart heb ik een opwindtstift besteld bij Swiss Axe te antwerpen.
Ik was er heel blij mee er nog een te vinden en kreeg te horen dat het hun laatste exemplaar was.
Hij is betaald en opgestuurd maar Helaas De Post laat het afweten.
Hebben jullie dit wel eens meegemaakt en zo ja heeft het nog zin om te informeren bij Pieter post. De envelop was niet aangetekend.
Mocht iemand mij blij kunnen maken met een nieuwe opwindtstift voor longines 8LN dan is dat natuurlijk ook dik in orde.
Tsja Arie,
denk je nou werkelijk dat er iemand in de boekjes gaat uitzoeken dat een opwindstift voor een Longines 8LN hetzelfde is als een Longines 8.68 N/ABC?
En dat die persoon dan ook nog in zijn Flume K2 gaat kijken om uit te vinden dat het Flume-nummer W519 zou moeten zijn; vervolgens in de voorraad ouwe zooi gaat graven, het juiste flesje in een Flume assortimentskast vind en dat je ook nog eens de mazzel hebt dat er de juiste opwindasjes inzitten???
Nou dat heb je dan helemaal goed gedacht
Ik stuur deze week wel even eentje naar je toe.
Dat van dat informeren bij de post is volgens mij zinloos hoor, kunnen ze toch niet traceren; je hebt natuurlijk altijd kans dat het alsnog komt.
Als er vaker poststukken niet aankomen, is melding maken wel aan te raden; wellicht dat er ergens een TNT medewerker is die niet helemaal eerlijk is…