Longines origineel?

Ik sta op het punt een leuke longines voor mijn moeder te kopen. Opbrengst gaat naar het goede doel. Nu twijfel ik licht over de echtheid.

Kan iemand mij vertellen of deze echt is. Alvast mega bedankt.

1 like

Thanks alvast zou mega helpen

Ziet er origineel uit, nothing to worry about.

2 likes

Thanks

Dan koop ik hem. Fijne Koningsdag nog. Kwam vooral door het buitenlandse AD pasje

Niets ten nadelen van @HorloG.

Maar ik zou toch liever van meer dan 1 persoon horen dat het horloge ok is voordat ik het kocht.

Ik heb overigens geen verstand van longines en wil ook niets impliceren.

1 like

Helemaal mee eens. Zijn er meerdere forum-leden die hier hun licht op kunnen schijnen?

Ik ben namelijk een beetje huiverig voor een horloge met een pasje van een zogenaamde AD uit Bali

Anybody else a opinion?

Ik kan niks zeggen over de echtheid. Mijn enige input is: waarom zou een maker van fake Longines horloges een dealer in Bali op de kaart zetten? Niet echt een zet om vertrouwen mee te wekken

2 likes

Zit misschien wat in

Rekening mee houden dat er transport- en importkosten bij komen!

Over de echtheid weet ik niets te vertellen.

Staat op marktplaats dus dat zal wel meevallen

1 like

Goed dat je hier hulp vraagt, het zou wel bali zijn als het een nepperd is.

2 likes

Zeker

Is denk ik lastig te zeggen of hij echt is. Ik kan om meer foto’s vragen

1 like

Ik ben geen expert, maar wel een liefhebber en ik heb een heel stel Longines gehad en nog steeds. Prachtig merk!:slightly_smiling_face:

Zou niet weten waarom deze nep zou zijn. Foto’s zijn niet de beste kwaliteit, dus met zekerheid kan ik niets zeggen.

Dit lijkt een Longines uit de Classiques serie. Quartz uurwerkje. Ik zie er zo niets abnormaals aan. Papieren erbij uit Azië. Longines wordt daar veel verkocht. Prima lijkt me.

Succes!:+1:

1 like

De dealer schijnt te bestaan!

https://www.midowatches.com/ch-de/geschaefte-und-service-center/indonesien/denpasar/bali-permai-diponegoro

1 like

Thanks allemaal

1 like