Longines projectje

Maar wat is dat horloge in de doos voor de laptop (met de schuifmaat erbij) dan?

Dat is een originele en dat laat ik liever zo👍

1 like

Respect!

Lijkt me een goed idee ja :slight_smile: Van jou?

Ja.

Ondertussen is ook het uurwerk binnen.
Ik weet nog niet of ik het zo wat vind…
Aangezien de inner bezel ook een lichte kleur heeft past het niet zo mooi bij elkaar.
Denk toch dat ik de wijzerplaat zwart wil hebben.

Ondertussen ook maar een tijdelijk bol plexi glas aan het maken. Buiten diameter is goed, nu de dikte en de bolling nog.

Het uurwerk blijft helaas niet lopen, na een seconde of 5 valt het stil.
Weet iemand misschien een hobbyist die het uurwerk na kan kijken?! Betreft hier een Longines 12.68

2 likes

vet project!

1 like

Met deze plaat ben je ook niet geholpen denk ik??

Mooie plaat!
Alleen geen subdail…

Ik kijk het eerst even aan met deze plaat.

Bolling maken is gelukt.
Alleen met inspannen de binnenzijde helaas beschadigd.

9 likes

Zier er toch knap uit, :ok_hand:

1 like

:heart_eyes::heart_eyes::raised_hands::raised_hands::clap::clap: enzovoort geniaal. Schitterend hulde vakwerk… Ik word hier zo blij van als iemand zijn skills toont.

2 likes

Het uurwerk wordt door @vouwfietser nagekeken!

1 like

Hoi Stan, liep tegen project aan.

Prachtig om je passie te zien, en die kroon is indrukwekkend. Ik zie dat je twee van deze Longines hebt, je project en een complete. Zou je open staan de complete te verkopen of is de tijd er nog niet rijp voor ?

Hartelijke groet,
Arnoud

1 like

Wat een vakmanschap . En wat een mooi horloge. Ik ben onder de indruk!

1 like

Wat een vakwerk, onvoorstelbaar mooi!..

1 like

PM Arnoud

1,5 week geleden het uurwerk op de post gedaan richting @vouwfietser, helaas is het pakketje zoek geraakt bij PostNL. Er is nu een onderzoek gestart.
Hopelijk komt het nog terecht…

Oei! Ik heb laatst een pakket “gevonden” via de track en trace site, bleek dat ie bij het verkeerde pakket punt in mijn dorp was afgeleverd.

Je bedoelt dat je Longines “zoek” is ? Heb je met een track&trace service verstuurd ?

Ja het uurwerk alleen, inderdaad met track en trace verzonden.
Pakket is gewogen en gescand in het sorteercentrum. Als het goed is moet het daar nog ergens liggen.
Gelukkig had ik foto’s gemaakt van het pakketje voor het verzenden. Deze zijn naar het onderzoeksteam gemaild, ik heb dus goede hoop dat het nog gevonden wordt.

Blij te horen dat je zorgvuldig bent geweest. Het zal wel boven water komen bij de lost & found liggen.

2 likes