Het verplichte (!) rijtje:
Te koop
Merk en model: Longines ref 1077, ultra dun horloge
Diameter: ca 33mm excl kroon
Leeftijd: 1978 → “It was invoiced in 1978 at the airport Duty Free in Philippines.”
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 03/2022
Factuur en/of certificaat: nee
Originele doos en/of eventuele accessoires: nee
Afgehaald in regio: kempen
Conditie (krassen, werking etc): In nette werkende staat. Lichte ouderdoms- en draagsporen op de kast. Mechanisch in goede werkende conditie. Wijzerplaat met lichte ouderdomspatina.
Soort uurwerk en kaliber: cal 847, handopgewonden, serial = 53599883. laatste onderhoud dateert uit 08/2023
Vraagprijs: 345,00 - Gaarne niet onderbieden, de prijs is scherp.
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Super coole platte Longines in nette staat. Een elegant pareltje om de pols. Met zijn minimalistische verfijnde afwerking een tijdloos horloge geschikt voor dagelijks gebruik maar net zo goed als dresser op de wat meer formele aangelegenheden. Door zijn platheid biedt het horloge een enorm draagcomfort. Kortom een stijlvolle vintage dresser met focus op eenvoud, draagcomfort en vakmanschap.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.