Te koop is mijn Longines Spirit 37. Ik heb zelf een 18cm pols en vind dit erg mooi dragen. Misschien wel de prettigst dragende stalen band in mijn collectie. Ever.
Het horloge is met plezier gedragen, presenteert gewoon netjes maar heeft wel gebruikssporen. Daar is de prijs naar.
Te koop omdat ik moves aan het maken ben voor een GS
Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!):
Merk en model: Longines Spirit 37
Diameter: 37
Leeftijd: 2021 (schatting)
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 03/2025
Factuur en/of certificaat: Factuur van bekende GD
Originele doos en/of eventuele accessoires: Doos aanwezig
Verzendkosten of afgehaald: Afhalen op gezellige openbare locatie, verzekerde verzending mogelijk kosten en risico koper
Conditie (krassen, werking etc): werking prima. Dit horloge is met plezier gedragen en heeft een opvallend veegje op de lug rechtsonder. Het horloge presenteert net.
Soort uurwerk en kaliber: Automaat, L888.4
Vraagprijs: 1375
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.
Uit het archief, maar daarna niet meer gedragen: