Longines Spirit 37mm blauw 2024 zgan

Met geen enkel gevoel van pijn, aangezien het weer ruimte biedt voor de toekomst en ik afgelopen week een ander horloge heb mogen verwelkomen, zet ik mijn schitterende Longines Spirit te koop.

Eigenlijk heeft het horloge alles, als je hiernaar op zoekt bent.

Lowballen mag, voel ik niets bij :grinning:
Inruilvoorstellen mag, kleine kans dat ik hap, maar vind het leuk om mooie horloges te zien, dus kom nou niet met een typenummer, liefst dan een fotootje en concreet voorstel.

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!):

Merk en model: Longines Spirit
Diameter: 37
Leeftijd: 02-2024
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 02-2024
Factuur en/of certificaat: ja
Originele doos en/of eventuele accessoires: ja
Verzendkosten of afgehaald: in overleg
Conditie (krassen, werking etc): zgan 1 swirl op sluiting die je alleen in bepaald licht ziet.
Soort uurwerk en kaliber: L888.4
Vraagprijs: 1.950,-

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

38 likes

Buenos dias!

Hij is echt mooi hoor!! Een up zonder foto vind ik altijd een gemiste kans om een mooi horloge te laten zien:

Niet eens met de vraagprijs, doe eens een gooi!

18 likes

Kijk dan, je drukt op dat knoppie en je stalen band is er binnen no-time vanaf.

13 likes

Hij is er nog!

13 likes

Naast een verre neef :airplane:

14 likes

Beetje kleur in je leven :heart:

12 likes

Een up met prijsverlaging naar €1.800,-. Hij ligt zeker niet in de weg en z’n verre neef die ernaast ligt gaat mid maart de deur uit als het goed is, dus misschien moet ik hem gewoon houden :face_with_monocle:

8 likes

Zie je het stof liggen, wie komt het eraf blazen? Meerdere geinteresseerden, maar nog geen doorpakkers. Prijs van €1.800 lijkt me echt heel netjes, maar goed wie ben ik!?

Inmiddels de IWC verruild voor de Zenith, dus de Longines ligt niet in de weg.

8 likes

Sorry, een up zonder foto. Wel met een, voorlopig laatste, prijsdaling naar €1.750,-.

2 likes

Hij is er nog! Doe maar een gek bod hoor!

3 likes