Poeh, wat een heerlijk horloge lijkt me dit. Om te zien sowieso een schoonheid. Complimenten voor je smaak en je uitgebreide verhaal en foto’s. Mooie beschrijving van de prachtige details. Dank en geniet ervan (dat laatste is overbodig te zeggen ).
Prachtig horloge en foto’s!
Erg geslaagd, als ie kleiner was zou ik m zeker interessant gevonden hebben. Helaas nu echt te groot voor een 17cm polsje.
Leuk review dank hiervoor. Vind het een schittetende wijzerplaat zeg! 3mm in de breedte en een paar mm in de hoogte kleiner en ik was om.
Mooie foto’s en review.
Deze staat ook nog op mijn wish list.
Hoe draagt hij op leer? Gaat de band bij de lugs direct naar beneden?
Mooie review
De leren banden die ik heb vind ik mooi vallen. Misschien geeft dit een beetje een beeld:
De OEM leren banden heb ik nog niet geprobeerd, maar ga ik ooit nog wel nabestellen (voornamelijk vanwege de gesp, die ziet er top uit).
NATO werkt overigens ook goed vind ik
Goede review, en knappe foto’s. Deze Longines zet veel modellen van duurdere merken in de schaduw, al was het enkelt al vanwege prijs kwaliteit verhouding.
Eens! Als Longines met dit soort dingen blijft komen herstellen ze weer wat van die “Imago-schade” die ze hebben gecreëerd onder de Swatch Group, waar ze nu overigens wel iets unieks mee hebben met de semi in-house uurwerken.
Mooie foto’s en duidelijke review ,mijn 2 Longines vind ik ook
Erg mooi alleen wel een bakbeest Daarom niet voor mij helaas.
Dat is nog eens een goede review
Het enthousiasme spat er vanaf. Deze Spirit is goed terecht gekomen
Mooie review, goed geschreven en erg mooie plaatjes! Horloge is erg mooi maar wel te groot voor mij. Wel echt een tof merk Longines
Informatief en goed geschreven review. Overzichtelijk en mooie foto’s.
Met plezier gelezen. Dank je wel @Tibrew.
Heel fraai horloge, lezenswaardige review en heerlijk enthousiasme. Gefeliciteerd!
Onwijs gaaf horloge, helaas mis ik de noodzakelijke kolen schoppen voor deze unit. Qua design en afwerking echt top hoor
Mooie en leuke review, dank je wel.
Blijf het een super vet horloge vinden en kan mij ook wel vinden in dat je schrijft dat de plaat best vol is, maar ook mij stoort dat eigenlijk niet. Op de één of andere manier klopt het voor mij.
Veel draagplezier van deze prachtige Longines.
Leuk geschreven met mooie foto’s! Prachtig horloge, de Spirit lijn is sowieso top al ben ik niet geheel onpartijdig
Goed geschreven en een mooi horloge. Voor mij wat te fors maar het is wel een plaatje.
Prachtige foto’s en dito horloge als je er de polsen voor hebt.