Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil : Hierbij bied ik mijn Longines Spirit aan. Een prachtig horloge van ruim 2 jaar oud. Ik verkoop het horloge omdat ik een ander type horloge wil. Liefst verkoop, maar ik sta open voor een ruil mocht er iets moois langs komen kleiner dan 43 mm.
Merk en model:Longines Spirit Chronograaf
Diameter:42 MM. Dike 16,45mm. Lug-to-lug 51.35mm.
Leeftijd: 21-03-2024
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar):11/2025
Factuur en/of certificaat: Full-set
Originele doos en/of eventuele accessoires:Extra leren bandje van het merk Rios.
Verzendkosten of afgehaald in regio: Alleen ophalen of afspreken ergens zodat je het horloge eerst kan zien.
Conditie (krassen, werking etc):Alleen een lichte beschadiging op de rechter lug aan de onderkant. Voor de rest verkeert het horloge in zeer nette staat. Heeft nog fabrieksgarantie.
Soort uurwerk en kaliber: Automaat
Vraagprijs:1750 Euro.
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.
Mvg
Arnold