Van Longines hun Instagram, lijkt erop dat er een Spirit GMT aankomt! Ook met de datum op 6 zie ik. Release op 23/3.
Dat wordt gaaf!
Ziet er enorm gaaf uit, ben erg benieuwd!
Ik ben heel erg benieuwd! Ik hoop alleen dat ze dit keer de lug to lug binnen de perken weten te houden, dat is nogal een dingetje bij Longines sporthorloges.
Mee eens, alleen moet ik wel zeggen dat ze vaak female endlinks hebben. Ik heb zelf de hydroconquest (41mm en ltl 51 mm), alleen draagt wel een stuk kleiner omdat de band female endlinks heeft. Dat is wel een belangrijk verschil!
Jammer genoeg heeft de Spirit bracelet op dit moment male endlinks, wat de L2L ongeveer 52mm maakt. Laten we hopen dat dit design werd aangepast!
Dat hoop ik ook! Het is toch net te fors voor mijn pols met 16,5 cm omtrek. Denken jullie dat dit horloge voorzien is van een aluminium of keramische bezel?
Ik dacht eerst ceramic, maar gezien het een GMT is en op basis van de foto’s begin ik nu toch aluminium te denken.
Hmm, dat maakt hem wel erg fors inderdaad
Ik heb deze foto’s kunnen vinden in een Reddit thread maar ik durf niet te zeggen of dit echt is of niet.
Mochjt dit de echte uitvoering worden dan word er niet al te warm van, ook niet van de prijs. Maar het lijkt me nog zeker een model wat de moeite waard zal zijn om in het echt een oordeel over te vellen.
hij lijkt er wel verdacht veel op. Ik hou mijn mening nog even voor me totdat het definitief is.
Deze in t groen op 40mm en goede foto’s lijkt me heeeel fijn!!
Jammer genoeg nogal aan de grote kant met 42mm x 49mm x 14mm…
Maar wellicht prettig voor hen met wat bredere polsen.
vooral die 14mm dik zit ik persoonlijk niet zo op te wachten… dat schuif je niet even snel onder een overhemd