40mm Spirit op een 17cm pols
Kan prima
Man, Tudor is toch echt een ontdekking voor mij.
De Black Bay Pro had ik eerst niet zo in de gaten, door de bezel dacht ik dat het groter ging zijn maar is ook 39mm diameter.
Wel redelijk dik maar denk niet dat dat echt een probleem is.
Prachtig op metaal :
Maar zijn de nato en bandjes apart verkrijgbaar ? Vind daar niet meteen iets over op de site van Tudor.
Vind zowel het bandje als de nato even mooi staan, en mocht ik voor dit horloge gaan, dan wil ik graag die 2 bandjes erbij…
Iemand die weet of dat apart te verkrijgen is via de AD of online ?
Never mind… Berichtje naar een AD officieel dealer van Tudor en al na tien minuten antwoord. Alle bandjes zijn apart te bestellen…
Ze hebben de Black Bay Pro en Ranger op voorraad, dus die kan ik gelijk passen. Nu nog een vrij momentje vinden
Vind ik persoonlijk ook, laatst de 36 omgehad en hij zat bij mij ook erg comfortabel.
Was helaas wel de steel&gold variant met champagne dial en jubilee. Voelde me een beetje een slap aftreksel van Tony Soprano
Zoals je hierboven geloof ik al wel heb gehoord, gewoon passen. Draagt oprecht allemaal prima. Afwerking en gevoel van de sluiting etc is op de Tudor gewoon wel echt heel goed. Verder zou ik je niet druk maken over banden, die kan je later altijd bij een merk zelf, of via merken als Crown&Buckle goedkoper halen
Hier even wat shots van wat verschillende van de horloges die je bespreekt. Geen van de Ranger omdat ik die op de pols zo weinig met mij vond doen dat ik er geen foto van maakte. Plus, die mocht destijds ook niet delen ivm release later die dag. Longines is niet op mijn pols btw, maar op eentje die echt wel wat breder is.
Die nato band gaat voor 200 euro volgens mij, die zullen ze je graag leveren verwacht ik.
Je kunt ook hier wat rondkijken ik heb ze voor de helft op HF kunnen krijgen.
Sowieso proberen om wat korting los te krijgen, de 2 banden erbij voor de prijs van het horloge op metaal zal wel wat veel gevraagd zijn…
Nato is dacht ik los 200 euro en de lederen band ook in die orde en dan nog de sluiting voor de lederen band.
Leuke extra’s om mee te variëren maar het kost wel wat.
Boeie, het is een Rolex.
Gisteren langsgeweest bij de AD, de Black Bay Pro gepast en ik was er meteen weg van !
Heb nog het leren bandje en de nato bijbesteld (wat ik gratis erbij heb gekregen), wachten tot half augustus.
Blijkbaar is er al een wachtlijst voor de BB Pro dus denk dat ik geluk heb gehad dat ik het horloge had gereserveerd voor enkele dagen.
Foto’s volgen