Longines Spirit: verschil tussen gewone en Prestige edition?

Longines Spirit Prestige Edition 40 mm is EUR 2.650 en de gewone is EUR 2.040
De specs zien er echter hetzelfde uit bij Bouman: zelfde uurwerk, beiden COSC. Het enige verschil is dat de goedkopere versie een stalen bracelet heeft en de duurdere een leren band. Dit lijkt ook niet erg logisch, trouwens.

Kijk ik ergens overheen?

3 likes

Volgens mij heeft de prestige edition zowel een stalen als lederen band en zijn beide met een quick-release uitgerust.

3 likes

En een nato erbij :+1:

3 likes

Yes!

7 likes

Of je wacht nog even op de titanium no date versie wat er aankomt. Die is geloof ik ca 3k.

1 like

Thanks, dat verklaart wel het e.e.a. :wink:
EDIT: never mind, al gevonden. @Kaan: heb jij foto’s gezien van die titanium versie?

2 likes

Op chrono24 bij een Ierse verkoper is de 40mm versie voor EUR 2.600 te koop.
Geen invoerrechten bij mainland Ierland, toch?

Ik kan zo even nog niet de blauwe vinden.

Zie ook bij Ace

1 like

Er is ook een blauwe in titanium?

Ierland is non shengen, pas maar op.
Denk wel invoer en btw.

Hmm, ik dacht alleen bij Noord-Ierland. Jammer dan.

Ace heeft ze wel op de site, maar ze worden pas eind dit jaar uitgeleverd geven ze aan.

Aanvullend op de extra banden met quick release heeft de stalen band op de prestige ook een andere sluiting met micro verstelling:

unnamed

t.o.v. de standaard vlindersluiting:

3 likes

Prachtig horloge is het iig wel!

Ik vermoed dat de lange lugs en ver uitstekende endlink het horloge erg groot zullen maken op bracelet. Ik kijk daarom verder naar de 40mm op zwarte NATO, is ook een mooie combinatie.

Helaas nog nergens beschikbaar. AD in Utrecht geeft aan in de loop van oktober/november.
Hebberig word ik er van. :heart_eyes:

Blauwe accenten :heart_eyes:
Te koop bij Bucherer boetieks.

5 likes