Was dit vergeten te zeggen, maar kan het beamen. ![]()
De knoop is sneller doorgehakt dan gedacht, en ook nog eens anders. Deze is het zojuist geworden!
The Dune bleef vannacht door mijn hoofd spoken, en vond de kast vorm van de Zulu voor mijn polsen toch net te recht. Hoe mooi ik de Zulu online ook vind.
Gefeliciteerd met ![]()
![]()
![]()
Heel wat anders, maar ook prachtig.
Ook een goeie keuze!
Ik heb dezelfde polsomtrek en heb de titanium versie om de pols gehad. Qua grootte niks op aan te merken, kan je prima hebben! Mooie uitvoering ook in staal! Gewoon ergens de 39mm passen en als ze deze hebben, lekker kopen!
Edit: ook mooi die Ranger! 39mm?
Edit 2: 36mm lees ik toch? Ook mooi ![]()
Een titanium Ranger? Waar te koop?
Mooi ding, scherpe mooie glimmende kast, met extreem goede bezel actie, en goede band. Alleen de sluiting mist micro instelling das wel balen
De enige titanium Ranger?
Het is geen titanium. Maar op moment van kopen gister was dit het enige fysieke exemplaar te koop bij Schaap&Citroen in heel Nederland.
Ze konden niet zeggen wanneer er weer eentje binnen kwam.
Ik refereerde nog aan de Zulu in titanium. Sorry ![]()
Ah, dan is de verwarring er niet meer
.
Heb een blauwe dial zulu timer 39 gehad. Na twee maand terug verkocht.
De 5 sterren stoorde me meer en meer, de dikte ook.
Is zeker geen slecht horloge. Kwaliteit voelde heel goed. Maar persoonlijk vondt ik het na een paar weken dragen niet interessant genoeg om naar te blijven kijken.
Altijd frappant dat die sterren zoveel mensen storen. Zelf geen probleem mee, en bij bijv. een Constellation hoor je hier nooit iemand over.
Zo een constellation is ook erg lelijk met die sterren ![]()