longines

Goed, ik ben net bij de horlogemaker geweest in Middelburg die ook mijn omega’s onderhoudt.
Hij heeft de longines bekeken en het heeft mij wel een beetje verrast.
Bij het openmaken is duidelijk geweest dat hij onderhouden is geweest en in de vijftiger jaren is gekocht. Het is idd een goud horloge en hij schatte hem voorzichtig rond de 800 euro en zei mij hem zeker niet onder de 600 euro te verkopen. Onverslijtbaar zei hij en alles liep nog keurig.
Al met al een verrassende uitkomst voor mij.
ik zal hem toch te koop zetten hier op het forum en op marktplaats.
Bedankt voor al jullie inbreng.

Succes :)-D
Groeten Iwan

hahaha ja want ik kan hem niet te koop aanbieden hier omdat ik nog niet lang genoeg hier ben…

Ach, die regels weerX(:S, dat had ik niet bedoeld, maar meer in de zien van slechte tijden voor verkoop, maar misschien op http://www.motor-forum.nl/forum/list_topics/26/Brikken-en-klassiekers.html;)

maar tja je heb het al aangeboden via grote jongens http://www.chrono24.nl/search/index.htm?dosearch=true&watchTypeId=U&searchexplain=false&manufacturerIds=149&query=&movementTypes=2&caseMaterials=&countryIds=&SEARCH_REGION_ID=&braceletMaterial=&maxAgeInDays=&priceFrom=&priceTo=&sortorder=0&STARTSEARCH=Zoeken&SEARCHSTATS_BRAND_ID=&SEARCHSTATS_MATERIAL_ID= voor een selecte groep:)o
Groet
Iwan

motorforum zo wie zo he hahaha

We zijn breeeed georiënteerd B)- als maar echte techniek is:D

Is hij van goud, ja dat veranderd de zaak natuurlijk…dat maakt hem idd flink meer waard maar nog steeds denk ik niet dat €600 haalbaar is tenzij je boel geduld hebt maar dat heb ik dan zelf nooit…

maar leuke vondst hoor,is moeite van ophalen toch wel waard denk ik

succes met je verkoop en laat eens wat wat hij heeft opgebracht.

ik hou jullie op de hoogte waarschijnlijk komt de middelste Omega speedmaster ook te koop. Deze is 5 jaar geleden helemaal nagekeken, nieuw glasm rubbers, knoppen etc.

http://imageshack.us/photo/my-images/4/img1096mn.jpg/

yummie, die linkse vind ik erg mooi !

Nou die middelste is ook erg gaaf :slight_smile:

daar ga ik van de week van vragen wat die waard is. wat ik al zei, 5 jaar geleden grote schoonmaak gehad. en daarna 3 x gedragen of zo…

Is dat niet die Chronometer versie… cal. 1041?X(

geen idee als ik wat meer weet maa ik een nieuwe post.

Ja klopt en mijn andere draadje is weg gehaald ? Morgen alles maar op marktplaats zetten

wizzzard Schreef:

Ja klopt en mijn andere draadje is weg gehaald ?
Morgen alles maar op marktplaats zetten

Het andere draadje is inderdaad weggehaald. Het had wel héél erg veel weg van een verkooptopic. Ik geloof dat je nu wel alles weet mbt de Omega om hem via een andere weg op een goede manier te verkopen :wink:

Vragen stellen kan natuurlijk altijd, maar in hetzelfde topic ook over verkoopprijzen en daadwerkelijke verkoop praten gaat te ver. Helaas voor jouw kan dat nog niet op het horlogeforum / horlogemarkt. Als je de moeite neemt om te lezen waarom dan zul je het wel begrijpen. En laten we eerlijk zijn 6 maanden lid zijn en een paar nuttige bijdragen verder en je mag wel wat te koop aanbieden.

Aaaah ok.
duidelijk hoor. ze staan op MP, omdat ik ze gewoon snel weg wil doen voor ik me bedenk.

Hallo allemaal, bedankt allemaal voor de wijze raad en jullie geduld ! De longines staat inmiddel op MP met een nieuwe prijs en ga hier zeker shoppen voor wat anders.

Greetz…