Loop je de hond uit te laten en ineens

…gaat het me toch een partij hard regenen, ik had me MeisterSinger NO2 om, met zijn mooie krokodilletje er aan,ik hou hem liever droog! Tja wat doe je dan …

Koek koek…

Toch wel handig die opruimplicht, heb ik tenminste altijd zakjes bij me :slight_smile:

Mooie oplossing, daarom hou ik dus ook van duikers. Kunnen dat wel hebben. Maar ook ik ben blij met mijn meistersinger…

Als je deze zomer kijkt kan je alleen maar duikers om, ik heb eigenlijk geen idee of ie er tegen kan, maar liever het zekere voor het onzekere, was best wel een harde bui ineens, dus ik neem dan maar geen risico :slight_smile: vond het wel een grappige ingeving, vroeg me eigenlijk af of ik nou van mezelf zo creatief ben of dat ik het al eens eerder gezien heb ??

Ik heb er in ieder gaval nog geen foto’s van gezien. Wat mij betreft ben je dus inventief bezig geweest.
Hij is 3atm dacht ik, dus ik zou het risico ook niet nemen.

Haha, leuke oplossing!

Ik check altijd eerst buienradar voor ik mijn hond uitlaat, zeker deze zomer!!

Gisterochtend had ik mijn No.01 om, maar zodra ik naar buiten wilde gaan hoorde ik een enorme donderklap.
Ben maar weer terug gegaan en heb mijn Tudor omgedaan, met de schroefkronen/-pushers voelt dat toch een beetje prettiger :wink:

Ik heb overigens geen hond, dus ook nooit plastic zakjes bij me…

Haha grappig gevonden! Maar wel goed bedacht

Tja je moet toch wat he, klopt inderdaar 3ATM dus spatwaterdicht, maar dit was dus meer stroment water ipv spatten, lekker zomertje hebben we toch we zijn vandaag allebij vrij heerlijk hoor…

Ik prefereer dan toch een G-Shock om de hond uit te laten. Een high-end mechanisch uurwerk hoort niet in een poepzak. :wink:

Ja als je het zo bekijkt hij zat in een poepzak :slight_smile: Maar high-end? is het geen mid-end ?

Maar ja soms gaat dat zo he effe snel hondjes uitlaten en de regenkans is gemiddeld geloof ik 90% deze zomer, maar toch nog een foutje gemaakt, maar poepzak was wel effectief!!

floris Schreef:

Ja als je het zo bekijkt hij zat in een poepzak :slight_smile:
Maar high-end? is het geen mid-end ?

Ik beschouw PP, A.Lange en een aantal andere als echte high end horloges.
Ik denk Meistersinger dus inderdaad einde low- begin mid :wink:

En…heb je de keutel laten liggen? :smiley:
Mooi is dat :wink:

Je moet mij is zien lopen af en toe loop met een rol pendaal emmer zakken over straat die honden lekker poepen en ik dan lekker rapen, loop je een uur met een drol in een zakkie want echt nergens staan prullenbakken, stink een uur in de wind, maar ja hou van ze he !

floris Schreef:

Je moet mij is zien lopen af en toe loop met een
rol pendaal emmer zakken over straat die honden
lekker poepen en ik dan lekker rapen, loop je een
uur met een drol in een zakkie want echt nergens
staan prullenbakken, stink een uur in de wind,
maar ja hou van ze he !

In de winter wel lekkere warme handjes natuurlijk.:smiley:

Houthakker Schreef:

floris Schreef:


Je moet mij is zien lopen af en toe loop met
een
rol pendaal emmer zakken over straat die honden
lekker poepen en ik dan lekker rapen, loop je
een
uur met een drol in een zakkie want echt
nergens
staan prullenbakken, stink een uur in de wind,
maar ja hou van ze he !

In de winter wel lekkere warme handjes
natuurlijk.:smiley:

Dat dan weer wel :slight_smile:

En ik lijk wel de enige hier, slalom om de hopen heen hier, maar iemand moet het "goeden"voorbeeld geven he!

En jammer genoeg altijd bij een ander voor de deur :frowning:

Is wel erg off topic dus maar das toch een schande, kijk als je honden hebt hoeft niemand daar last van te hebben, spelen hier ook kinderen in de straat, dus slaat nergens op als je het laat liggen, maar ja los je toch nooit op, mensen hebben scheit aan de regels(letterlijk)!