Merk en model: Lorca Watch Company - Model No.1 GMT
Diameter: 36mm (37mm incl. bezel), 11.2mm dikte, lug width 19mm, lug tot lug 44mm.
Leeftijd: 2023
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 7 maart 2023 direct bij Lorca gekocht, 8 november 2023 ontvangen.
Originele doos en/of eventuele accessoires: Full set, doos en papieren, extra schakels en schroevendraaier.
Verzendkosten of afgehaald: Voorkeur voor ophalen in de regio Eindhoven.
Conditie (krassen, werking etc): Zéér goede staat want weinig gedragen. Enkele lichte draagsporen (voornamelijk wat haarlijnen op de sluiting). 95 van 100.
Soort uurwerk en kaliber: Soprod C125 R4 (Swiss Top Grade Automatic met datum & GMT functie). Gangreserve 42 uur.
Vraagprijs: €1450,- (nieuwprijs ligt tegenwoordig op ca. €1900,- inclusief import en inklaring)
Debuut release van Lorca oprichter Jesse Marchant. Draagt heerlijk comfortabel met de IWC geïnspireerde band en z’n 37mm diameter.
Sportief en tijdloos alledaags horloge met 200m waterdichtheid. Deze mag weg omdat ik deze veel te weinig draag en wil inkrimpen.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht.
Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).