Ik vind het nieuwe model uit de American Classic serie “Lord Hamilton” erg mooi. Het gouden model heeft mijn voorkeur. Weet iemand wat deze moet gaan kosten? En wanneer er echte fotos van zijn hoop ik die z.s.m. te zien.
http://www.hamiltonwatch.com/webapp/en-us/collection/?c=AC&y=159&p=535
Een kennis heeft die net gekcoht volgens mij, althans hij liet afgelopen weekend een net aangeschafte Hamilton zien die hier wel enorm op lijkt. Was niet goedkoop begreep ik, zal hem eens naar de prijs vragen. Overigens wel echt een enorme klok, zou daar zelf niet graag mee rondlopen.
leeuwentemmer Schreef:
Een kennis heeft die net gekcoht volgens mij,
althans hij liet afgelopen weekend een net
aangeschafte Hamilton zien die hier wel enorm op
lijkt. Was niet goedkoop begreep ik, zal hem eens
naar de prijs vragen. Overigens wel echt een
enorme klok, zou daar zelf niet graag mee
rondlopen.
Nou ik wel hoor. Overigens verbaasd het me dat hij hem al heeft. Ik dacht dat hij pas na Baselworld bij de AD te koop zou zijn.
Zo op de foto te zien, vind ik het horloge niet goed in balans: de rechterkant van de wijzerplaat is nogal ‘leeg’ t.o.v. links, deze onbalans wordt nog versterkt door de kroon en knoppen van de chronograaf. Maar het kan ook aan de foto liggen.
Dreski, voor je eigen bestwil moeten we je van 't forum bannen… anders hou je een jaar onthouding echt niet vol!
Ziet er uit als een leuke klok.
marnix_moed Schreef:
Dreski, voor je eigen bestwil moeten we je van 't
forum bannen… anders hou je een jaar onthouding
echt niet vol!Ziet er uit als een leuke klok.
Klopt helemaal.
Nu nog in 't echt zien heh!
En als het echt zo een leuke klok is, dan heb je iets om naar uit te kijken! Lekker sparen en wegdromen met zo een mooie klok.
Alleen geen gekke dingen doen heh, last eerder in een andere post over spaarvarkens van de kids plunderen enzo… dat moeten we niet hebben
Ik sla deze even over. Ben nog hard aan 't sparen voor de ospolmle en de release is al bijna, dus moet m’n broekriem even flink aantrekken…