Lorier Astra wit in mint conditie!

Te koop!

Merk en model: Lorieir Astra wit met veel lume
Diameter: 36x44x9
Leeftijd: 11-2023 eerste eigenaar!

Dit is echt een prachthorloge. Draagt heerlijk! Helaas draag ik hem weinig en er komen ook weer nieuwe horloges aan. Dus hij mag door!

Komt in de originele doos met alles erop en eraan.

Verzendkosten of afgehaald: verzendkosten voor koper of afhalen in Utrecht

Conditie (krassen, werking etc): Het horloge zelf is in absolute nieuwstaat. Ik heb geen vlekje of krasje kunnen ontdekken. Op de band als je gaat zoeken een enkel, totaal niet opvallend draagspoortje. Op de clasp zitten een paar oppervlakkige sporen. Die staan op de foto. Ik heb ze zo op de foto gezet zoals ze vanuit de slechtste hoek erop staan, om gezeur te voorkomen. In het echt zie je het nauwelijks.

Soort uurwerk en kaliber: automaat Miyota 9015

Vraagprijs: 500 euro.

Hij is nieuw 665, op het moment niet leverbaar en dat is zonder invoerrechten.

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

Lumefoto is van het web!

9 likes

Even weer onder de aandacht!

Leuk om op zondag ineens tegenaan te lopen, dus even een up.

Horloge ligt klaar voor verzending en wordt niet meer gedragen, maar haast heb ik niet. Dus een net bod mag, met nadruk op net. :slight_smile: