Lorier GMT - Hyperion

Lorier, een microgram met een aantal leuke, ‘vintage inspired’ horloges heeft een GMT horloge uitgebracht. Het lijkt erop dat de kast van de neptune is gebruikt, dus is het weer een mooie maat met 39mm. Hier even wat plaatsjes:

Wat vinden jullie ervan?

• Geslaagd
  • Niet geslaagd

0 stemmers

1 like

Ik vind m zeker geslaagd. Lijken wat sportiever dan het normale model

Ja, dat vind ik ook wel. Zal wel met de kleuren te maken hebben.

Ik ben ook wel benieuwd naar waar de mensen vinden die het niet zo geslaagd vinden. Wat er dan anders had gemoeten.

Overigens lijkt 800 me wel iets prijzig…

2 likes

Geslaagd!

Ook lekker licht om de pols !

:grinning:

1 like

Kan het niet meer aanpassen :slight_smile:

Vind persoonlijk goud in combinatie met Pepsi niet zo mooi. Daarnaast zijn er al tig van dit soort modellen uitgebracht door andere microbrands etc. Begint inmiddels een beetje eentonig te worden. :man_shrugging:t2::sweat_smile:

1 like

Zo jammer van de pepsi bezel, anders Geslaagd

1 like

Ja, dat snap ik wel. Ik weet zelf ook nog niet of ik de ‘gilt’ of de gewone mooier vind.

Er zijn weliswaar anderen die het ook gedaan hebben (baltic), maar ik vind deze denk ik mooier dan de meeste anderen (alhoewel ik momenteel alleen de Baltic kan bedenken - Welke had je nog meer in gedachte?)

Wat voor bezel had je dan willen zien 1 kleur? Ik denk dat ik een mooie (saaie) zwarte bezel ook misschien wel mooier had gevonden. Ik snap de algemene populariteit van pepsi vezels niet zo, desondanks vind ik het hier niet misstaan.

O boy er zijn er wellicht tientallen al dan niet meer die hetzelfde hebben gedaan. Met hetzelfde bedoel ik uit het niets een GMT uitbrengen met een Pepsi bezel. Yema verraste mij ook met hun versie:

1 like

Had een

liever gezien. Dan zouden de rode (en gouden) accenten ook mooier uitkomen denk ik.
Ik vind een pepsi bezel altijd een afknapper, dus het werkt bij deze voor mij ook niet.

1 like

Ik vind dit allebei geslaagde ontwerpen, net als de andere modellen van Lorier. Alleen 800 vind ik aan de hoge kant, zeker omdat de Neptune 500 kost. De GMT wijzer is bovendien geen quick-set.

2 likes

Is er uiteindelijk iemand die deze gekocht heeft?

1 like

3 likes

Gaaf! Dit is de nieuwe uitvoering ook meteen toch?

Nee, het is nog de versie met een Soprod uurwerk
2e hands gekocht hier op het forum :ok_hand:

Gaaf :heart_eyes:

1 like