Lorier Safari - time limited release 11 december 2021

Als trotse bezitter van de Lorier Neptune V3 (navy/gilt) volg ik dit sympathieke merk uit New York. En ze komen nu met een new model dat maar één dag te bestellen is: Lorier Safari. Het horloge is alleen te bestellen van 11 december 17:00 (onze tijd) tot 13 december 5:59 (onze tijd)

Lorier staat bekend om zijn vintage geïnspireerde designs en daarop is de Safari geen uitzondering. Het horloge is schatplichtig aan vintage horloges zoals de Omega Railmaster en Rolex Bubbleback.

Het horloge is ontworpen in samenwerking met TGV of The Urban Gentry en hij heeft er ook een YouTube filmpje van gemaakt.

Het is een horloge van 36mm met een totale dikte van 11,5mm met een Miyota 9039 uurwerk en een Hesalite crystal. Bijzonder zijn de door hitte geblauwde wijzers. Het horloge is verkrijgbaar met een koperen en een ivoorwitte plaat. Verder details zijn op de website van Lorier te vinden:

Ik ben benieuwd wat jullie van dit horloge vinden!

11 likes

Ik vind de witte (ivory) wel tof - maar twijfel om een horloge uit NY te bestellen (bijkomende kosten, kan je niet terugsturen). Ga jij er eentje bestellen denk je?

Ik neig het meest naar de koperen plaat maar hik ook een beetje aan tegen de import kosten. Totale kosten komen op ongeveer 580euro.
Ik heb er wel vetrouwen in da Lorier goede kwaliteit levert (afgaand op mijn Neptune), dus terugsturen is niet echt een issue. En het kan wel, alleen op eigen kosten.

1 like

Ik heb besloten het horloge niet te bestellen. Ik twijfel teveel over het formaat en of ik het horloge lange termijn ga dragen. Maar blijf wel benieuwd naar anderen die het horloge gaan bestellen en hun ervaringen.

Ik vind die koperen ook heel tof maar durf hem niet te bestellen zonder wat meer objectieve feedback/ reviews. Ik zou hem ook in het echt willen zien eerst.

Mis ik iets :thinking:

giphy (2)

2 likes

Oké, 1 dag en een beetje. Feit is, je kunt hem dus niet meer bestellen. En de vraag is: is dat jammer? @Colnago vindt duidelijk van niet. Iemand die er anders over denkt? Of nog beter, iemand die hem toch gewoon besteld heeft?