Hij werkt nog wel als je het kleine staafje in het midden indrukt. Weet iemand of deze er van buiten uit weer op gezet kunnen worden, of moet hij van binnenuit vervangen worden?
En misschien nog belangrijker voor mijn portemonnee: zijn alle speedy pushers uitwisselbaar of gaat dit een extraduur grapje worden omdat het een 321 Speedy is?
De stift is in feite een schroefje. Dus zal het uurwerk even uit de kast moeten. Waarschijnlijk is de ‘kap’ van de drukker niet meer in orde. De karteling van de geleider komt overeen met de karteling aan de binnenkant van de kap. Deze kan dus niet ronddraaien.
Rond de stift hoort een veertje te zitten.
De cap is zeker kwijt, tenzij ik hem vlak bij huis ben kwijtgeraakt en hem de komende dagen toevallig tegenkom. En ik zie geen veertje zitten, dus die is er denk ik ook uit gevallen.
Er staat er een op eBay! Zoek op Speedmaster 321 pusher. Prijs is hoog, maar niet gestoord hoog. Nieuw in blister. Tip: Beiden vervangen, ze hebben voorraad. Ziet er anders niet uit.
Wel even laten doen, tenzij je vaker pushers los en vast draait. Bij de montage kan het veertje ook wegschieten…