lost & found Vacheron Constantin, is hij echt?

Afwerking van de kast, afwerking van het uurwerk, design van het horloge… dat soort spul. Horloges van dit merkt kosten duizenden euro’s en zijn meestal met de hand of precieze machines afgewerkt. Het uurwerk in uw horloge lijkt alsof het met een slijptol is bewerkt.

1 like

Onder andere jouw uurwerk met de onderstaande vergelijken…

(Willekeurig voorbeeld)

2 likes

Ik denk niet dat iemand deze verloren is maar dat ie gewoon met opzet is achtergelaten.

12 likes

Dat ziet er inderdaad heel anders uit. Er staan bij mij ook geen teksten, tekens oid op het mechanisme.

Bedankt voor jullie antwoorden en jullie tijd.

1 like

Nu ik de foto’s even goed bekijk kan ik maar 1 ding zeggen: ik hoop dat u handschoenen aan had bij het aanraken van dat horloge. Man wat ziet het er smerig uit :face_vomiting:

1 like

:joy:

Whaha! :joy::+1:

Tsja waaraan zien we zo snel dat het nep is…

beetje zoals dat dit onderstaande kunstwerk geen originele Van Gogh is… we kunnen duizenden details noemen die afwijken van het origineel maar eigenlijk klopt het totaal gewoon niet…

14 likes

Het feit dat u waarschijnlijk deze tekening heeft gemaakt om uw punt te maken is gewoonweg briljant.

6 likes

Ik kan niet ontkennen dat ik deze echte van Gogh zojuist zelf heb gemaakt… :innocent:

7 likes

Ik ben geen kenner, maar volgens mij is dit geen echte van Goch? Lijkt me eerder een Brood?

@Jurk kan z’n biezen pakken.

5 likes

Gewoon gelijk in de kliko gooien en geen tijd meer aan verdoen.

Dat zou saai zijn.

1 like

Vind het wel een mooie pentekening…

Oh, wacht…

1 like

image

@koen :raised_hands:t2:

5 likes

Als @marbak74 nog wat lol wilt beleven dan heb ik nog wel iets dat hij kan doen.
https://m.youtube.com/watch?v=bYV8KRTQAJk
Vooral het eerste stukje met koken is leuk. Hoewel in de video een Rolex gmt master 2 wordt gebruikt, denk ik dat een vacheron constantin ook wel zal werken. Misschien wat extra peper.

18 likes

Is dus geen Rolex :wink:

Is de positie van forumdichter al vervuld?

De forumcartoonist wilde net een gevat idee met de streek van zijn penseel vergulden,
Toen Koen hem allerijl te snel af bleek en Jurk hem dus boven zich moest dulden.
Koning Negenluik was hier allerminst van gediend,
En riep getergd: wie denk je dat je bent, vriend?

5 likes