Doordat ik wat horloges verkocht had was er weer een ( beetje) financiele ruimte.
Van een forumlid lenno iets heel bijzonders overgenomen.
In 2011 heeft het divewatch forum van Watchuseek na veel praten, ontwerpen, discussieren, bijstellen, weer veel praten en bijstellen een eigen duiker in een gelimiteerde oplage uitgebracht. Het Dive Watch Project leverde een klok op van het merk Boschett met een ETA 2824-2 uurwerk.
Begin deze week kwam het pakje binnen en van elk onderdeel spat het enthousiasme en de liefde voor horloges af.
Van de doos…
Tot de inhoud…
Geen concessies ( of ze konden het niet eens worden ) dus 4 banden: een stalen, een schitterende leren, een isofrane en een 5 rings zulu band
Vooral de loeizware stalen is indrukwekkend, met een verstelbare gesp.
Met deze band een gewicht van meer dan een half pond!
Tooltjes erbij:
En dan waar het natuurlijk om gaat:
Prachtige kastvorm met vooral schitterend gevormde lugs
No. 96
En natuurlijk waar ie voor bedoeld is: dragen!
Met de Isofrane in dit warme weer.
Ik heb niet veel horloges waarvan ik weet dat ik ze nooit meer weg doe. Mijn eerste Monster, de Boss, en deze zeker ook.
Met dank aan lenno die 'm aan me verkocht en natuurlijk degenen wiens lovebaby dit natuurlijk is
Ik dacht dat dit de originele band was
Ga nog eens zoeken
Volgens mij heeft lenno 'm ook van een forumlid
Hi,
standaard is de WUS DWP geleverd met alleen een stalen en rubberen band, in het begin was dat een " gewone" rubberen band, later is die vervangen door een Isofrane. De leren band is specifiek ontworpen in een hele kleine oplage, daarom is juist die zo ontzettend moeilijk te verkrijgen.
Ik heb wat problemen met Photobucket, heb hem wel op foto’s staan.
Lenno had hem van mij inderdaad. Als ik hem weer zie denk ik nog weleens waarom.
De Zulu heb ik er extra bij gedaan en de leren band komt van Lenno.
De isofrane heb ik er meteen bij gekocht toen ik hem rechtstreeks van Ernie (eigenaar WUS) kocht.
Dit was mijn topic: http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,293373,293373#msg-293373
Blijft schitterend, maar ik kon toch niet aan het gewicht met de stallen band wennen. De iso was eigenlijk net te breed voor me. Mijn breedste band die goed zit is 22mm geen 24mm.
Geniet ervan, dat gaat zeker lukken. Blijft een uniek ding en het zit echt heel goed in elkaar.
En ik heb er deze voor terug, na nog een aantal verkopen.
Ik heb 'm gezien ( denk ik) op het wus
Weet niet zeker of dat de band is waar je het over hebt, want deze zag er niet heel bijzonder uit.
Ik ha me zo’n leuke voorstelling gemaakt van de divewatch forumlefen die het maar niet eens konden worden welke band en toen maar alle 4 erbij deden
Fraaie plaatjes. Die band rond die fles komt me bekend voor.
Stevige rokers bij jou thuis, denk ik.B)-
De doos staat vannacht te luchten voor het open raam. ::o
Echt heel gaaf deze bonk staal! Ik heb deze om mijn pols gehad toen hij nog van Marco was. Heel jammer dat ik destijds geen muntjes genoeg had.
Gefeliciteerd en heel veel plezier ermee.