Low-budget plezier / Show je goedkope favoriete horloge

Kun je dat even definiëren? Maar ik zal eens een poging doen:

140 ballen, splinterniew van de webz.

Al met al 175 ballen gekost.

Klein tikje duurder, maar mag ik 'm nog low-budget noemen? 240 ball’n van dezelfde webz:

En mijn vrouw is tien keer zo blij met haar 180 ball’n Seiko als met haar veul duurdere Mühle.


8 likes

Heb hier nu al drie jaar veel plezier van. Robust, nauwkeurig, automaat, kan tegen temp verschillen op strand 44 graden vervolgens gedoken en gesnorkeld in 7 graden. Gewicht voelt niet blikkerig licht aan.
En af en toe grijpen mensen mijn pols aan en verbazen zich over de gelijkenis terwijl ze toch hun eigen merknaam gebruiken


Rond de 50 euro

6 likes

Gratis gekregen bij verkoop: Spinnaker Hass Vintage Diver

3 likes

Mijn trouwe vakantie horloge. Loopt sinds ik 'm heb exact op tijd en heeft alleen af en toe een nieuw batterijtje nodig. Zelfgemaakt bandje kostte niks.
Jaren geleden op e-Bay nieuw gekocht voor ca. 10$ bij “de Chinees”.

2 likes

Na een paar jaar en afzien in zand en zee nog steeds prima ding? Dan neem ik er ook zo een!


W800H, prima horloge voor de zaterdag, met de jongens in de tuin rommelen. Stukje groter dan de F91W en 100m wr. En dat voor €19!

5 likes

Ooit voor een paar tientjes gekocht op eBay om te flipperen. Bleek het uit Australië te komen. Inklaren kostte meer dan het horloge.
Na een flinke poetsbeurt nooit meer weg kunnen doen.

5 likes

Waar is het zeewater 7gr :thinking:

Heeft wel een service nodig… en een nieuw bandje.

2 likes

Voor de 2-3 tientjes voor een dergelijk horloge zou het eigenlijk wel in elke collectie thuis horen.
Het is dan misschien geen G-Shock maar je komt er waarschijnlijk net zo ver mee :grin:

Met Myota 8215 uurwerk.
Mooi (Ok, smaak)
55 euro.
Prettige band.

Een van mijn fijnere horloges. Hoeft er niet te zuinig op te zijn.

Ben heel tevreden ocer

4 likes

Dit is mijn goedkoopste, draag hem vandaag ook weer.
Was mijn eerste op Chrono24, van een particulier uit Tjechië. Hebben nog steeds leuk email contact.
Zoiets zorgt er ook weer voor dat een goedkoop horloge een speciaal horloge wordt.

11 likes

6 likes

Die heb ik óók, maar deze is wat platter. De DW5600 heeft van die moeilijke knopjes, deze zijn wat makkelijker in te drukken.

Die is leuk ! Wat is de diameter ?

Topic waar we wel iets met kunnen :smiley:

3 likes

Oris voor een paar tientjes :blush:

10 likes

images

Mijn eerste horloge, goede herrinerringen aan dit apperaatje.

4 likes

37mm, prima maatje :+1:

1 like

Nog geen Roleks voorbij gekomen…?

Dan doe ik een duit in het zakje…, met een Steinhart…

3 likes