Low-budget plezier / Show je goedkope favoriete horloge

Of een horloge nou een paar tientjes kost of een paar duizend euro dat maakt voor mij vrij weinig uit qua plezier wat ik eraan beleef. Herken je dit? Post dan je low-budget horloge waar je veel plezier aan beleeft.

In mijn geval is dit o.a. deze Commodoor (NL plakmerk) Royal met een AS1700/01 automaat. Dit horloge heb ik ooit hier op het forum gekocht voor ik geloof 20€ in slechte toestand. Het uurwerk een complete service gegeven een nieuw glaasje geplaatst en sindsdien draag ik het regelmatig :slight_smile:

Zilveren sunburst wijzerplaat, strakke dauphine wijzers, alles vol in de tritium en een stalen kast. Wat wil je nog meer? :grin:

36 likes

Deze Vostok Amphibia.
Echte bang for buck als het om prijs kwaliteit gaat.
De looks laten we even in het midden, daar zijn de meningen over verdeeld.

Mijne mag af en toe lekker uitwaaien op een regenachtige dag tijdens een ritje naar Duitsland. Alles voor extra patina :sweat_smile:

20 likes

Destijds nieuw kunnen kopen voor €45, mijn eerste horloge dus gaat ook niet weg:

21 likes

0

Eerste automaat. Elke keer weer wat knapper. Nog steeds plezier van :slight_smile:

15 likes

Hier ook Vostok, en dan zie je dat de band meer kost dan het horloge :rofl:

8 likes

De 3e Vostok in het rijtje:
image
Toevallig vandaag om, Vostok Amphibia. 60 euro, en het bandje kreeg ik gratis.

11 likes

Imgur

9 likes

9 likes

Is Vostok al voorbij gekomen in dit topic? :wink:

17 likes

Als budget horloge deze Cresta van een par tientjes.

Het horloge is voor mij alleen relevant met sporten (hartslag) maar in die context heb ik er zeker plezier van.

3 likes

Vrij onbekend merk maar het komt uit Rusland, vostok heet het, geen idee of jullie dit kennen?

16 likes

Ok, wie verandert de titel in “Vostok only”? :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Zonder twijfel de casio!

11 likes

Onverwoestbaar, fout, automatisch uurwerk, en kost een prikkie.


Edit: Was ik toch bijna de eerste die een Vostok postte :grinning_face_with_smiling_eyes:

11 likes

Om er geen Vostok topic van te maken is dit voor vandaag mijn favoriete horloge.

Is een goede koop geweest tegen een zacht prijsje:

Maar wel op een Vostok bund:

14 likes


Casio Mission impossible…

10 likes

Heeft veel moois om naar te kijken.

12 likes

Mijn Rodina, leuk Bauhaus stijl horloge voor weinig met toch een automatisch uurwerkje…

9 likes

Topper! :slightly_smiling_face::+1:

16 likes

Deze 40mm Marc&Sons ( Saffier & Miyota9015 ( 28.800vph ) ), die ik hier een keer kocht voor 115,–

Ref ; MSM-004 --> https://www.youtube.com/watch?v=ie7fVnopd6k

9 likes