De bovenste is titanium en heeft een radio controlled uurwerk.
De onderste is stainless steel en heeft een solar uurwerk
De bovenste is titanium en heeft een radio controlled uurwerk.
De onderste is stainless steel en heeft een solar uurwerk
Bij nader inzoomen toch andere minuut indeling met letters.
Dat verklaart meteen de prijsverschillen.
Ook andere banden, bovenste heeft een GS stijl band.
Nope🤐
Te bling, combi van silver , gold
Helft roman numerals.
en weer die ugly date schijf.
Next
Quick plz
Hier sluit ik me zeker bij aan! Inclusief een passender prijskaartje
Ik word zo moe van dit soort dingen.
Mag ik je doorverwijzen naar dit topic, alsjeblieft? Het is daar wat stil:
Gelukkig maar, want ze zijn zo lelijk dat ik ze ook liever niet en masse tegen kom.
Hoezo moe? Ik mag toch vinden dat $3,100 imo veel te veel is voor een KS?
Als je moe wordt moet je niet op een forum je energie verspillen waar mensen hun meningen geven. Je hield toch juist van discussie? Ik wordt moe van het feit dat ik me hier zovaak moet verdedigen.
Misschien is roeptoeteren zonder enige vorm van onderbouwing gewoon een vorm van makkelijk interessant doen?
Natuurlijk mag je het vinden maar zonder enige onderbouwing is de toegevoegde waarde werkelijk nul imho.
Misschien hé? Het kan natuurlijk ook totaal anders zijn.
Inderdaad!
Exact dat. Nooit een SJE/SLA of aanverwant horloge in handen hebben gehad, maar wel zitten zeiken dat hij te duur is omdat je zelf een SKX draagt is in mijn wereld inderdaad geen “discussie” .
Maar als je dan terug scrolt door topics zoals dit je steeds maar weer diezelfde oude rot-clichés tegen. Ik zie sinds 2015 dit rijtje parels al om de dag passeren:
Nogmaals: we hebben het na acht jaar wel zo een beetje gehoord en gezien. Als je dus voor de honderdduizendste keer op die toer bezig wilt zou ik je vriendelijk willen vragen het volgende te overwegen:
Voor wie over design, specs, smaak, de zin of onzin van Japanse cultuur, de maximale grootte van een limited run, of de beste vorm van het Seiko 5 logo wil ouwenelen:
Wees welkom. Van ganser harte.
Uiteraard kan en mag er van alles op een publiek forum, maar sommige dingen krijgen van mij frisse tegenwind.
Ik vind het maar een tacky-ass ding. Wel leuk verhaal erachter.
Kijk. Daar kunnen we wat mee. Eens, overigens.
Het riekt hier enorm baar vooroordelen en aannames dat mijn bloed begint te koken, ik niet eens verder ga lezen en deze discussie geeneens aan ga. Op het wereldwijde web zijn genoeg anderen het met me eens. Ik koop simpelweg liever iets anders voor dat geld. Los van kwaliteit. Punt.
Maar het feit dat jij liever iets anders koopt voor dat geld betekent toch niet dat het prijskaartje niet passend is?
Jawel. Want dit schuurt al tegen GS prijzen aan. Ik zie KS meer als 2k segment
Kijk en dat slaat nergens op zonder onderbouwing.
Als de kwaliteit namelijk navenant is, is de prijs geen probleem. Dat is op basis van foto’s niet te beoordelen.
Een GS is niet beter omdat er GS op staat.
Ik vind Seiko sowieso een slecht merk, zou er nooit 1 kopen!
Anyway, is er al zicht op die nieuwe SSC947P?
Heel mooi, cream dials van Seiko zijn altijd knallers. Zo’n alpinist met een cream dial is ook echt mooi. Ik zie zelf sowieso graag witte dials (liever dan zwarte) maar cream voegt echt iets subtiels toe.
O, dan klopt het
Wel als het over Ali Bouali gaat!