@Lowieke -horlogehersteller.nl-

Ik had een oproepje hier op het forum geplaatst betreffende een niet goed lopende SDGM003. Lowieke stuurde mij daarop een PM met wat hij dacht dat er mis was, en een prijsopgave.

Al met al ben ik het horloge nog geen week kwijt geweest dacht ik. Lowieke hield mij continue op de hoogte, stuurde foto’s. Ik vond het bijzonder helder en prettig zakendoen!

Inmiddels hangt het horloge weer om mijn pols.

Bedankt @Lowieke !

10 likes

Via dit fantastische forum met @Lowieke in contact gekomen tbv een servicebeurt van mijn ‘62 Seamaster. Nieuwsgierig als ik was naar zijn oordeel over mijn recent aangeschafte horloge, liet zijn uitgebreide beschrijving over het horloge niet lang op zich wachten. Met daarin een heldere uiteenzetting van de servicebeurt en eventuele vervangende onderdelen. Kristalhelder, goeie prijzen en klantgericht advies. Tijdens de servicebeurt ook nog zgn ‘operatiefoto’s’ ontvangen, met het horloge en al haar onderdelen. Wat een techniek en kunde door @Lowieke.
Voor herhaling vatbaar deze service uit het verre zuiden.

3 likes

Ook hier mijn SDGM bij @Lowieke laten servicen: topvent, snel geserviced met een uitgebreid (foto)verslag, echt vakmanschap en mijn Seiko loopt weer als een zonnetje! Aanrader en wie weet tot een volgende keer!

2 likes

Schakel voor mijn Sary055 besteld bij @Lowieke. Super snelle reacties op pb`s en razendsnelle verzending. Nogmaals bedankt :+1:

1 like

Saffier laten plaatsen voor mijn SKX.
Binnen enkele dagen bericht dat dit klaar was. Super service en zeker aanraader voor iemand die in Zuid-Limburg/Belgisch Limburg woont!

1 like

Stalen band voor mijn Frankenmonster besteld gehad, PostNL deze vervolgens zoekgemaakt.
@Lowieke super snel geholpen en de vervangende band was erin een paar dagen. Helemaal top weer.

1 like

Via Louis een nieuwe capacitor in mijn Seiko Kinetic laten plaatsen. Redelijke prijs, keurige communicatie, en vliegensvlugge service.

Vijf sterren, en een aanrader wat mij betreft!

Thkz @Lowieke

1 like

Al zoekend naar een horlogemaker voor vintage horloges in de buurt @Lowieke tegengekomen. Hij heeft voor een zachte prijs mijn opa’s oude Lincoln weer een nieuw leven kunnen geven. Geweldig (snel) geholpen en altijd erg verwelkomend ontvangen. Topservice (op een prachtige Limburgse locatie)!

Hier een kleine before and after:

4 likes

Zeer positieve ervaring met Urpe-Services -horlogehersteller.nl-
Mijn Certina binnen een week netjes geserviced en weer prima werkend, goede uitleg over de uitgevoerde werkzaamheden gehad.
Mooi meetrapportje ontvangen, naast 24 maanden garantie op de service.
Zelfs voor mij als Limburger, niet echt naast de deur, maar het loont het ritje, door het inmiddels overvolle en veel te drukke (met toeristen) Zuid-Limburg, vast en zeker!

Gisteren/vandaag een kleine reparatie aan mijn Certina laten doe. Binnen 24 uur al klaar voor een bijzonder schappelijke prijs. Vastschroefbare kroon wilde niet meer meewerken, Louis heeft het in no time hersteld
Mooi werk en hartelijk dank!:+1: