Mocht u een horloge bij LSU-Hamburg willen kopen (via Chrono24.com). kijk dan eerst even bij: “www.dialo.de” en “www.trustedwatch.de” en zoek naar: “LSU-Hamburg” dan komt u vast op andere gedachten. Groet Ed
Je zou dit een “tip” kunnen noemen, om te voorkomen dat liefhebbers van vintage horloges worden opgelicht !
Misschien is dit niet de juiste plek om het over LSU te hebben. Maar een waarschuwing voor LSU is zeker op zijn plaats. Ik heb op 15-08-2011 daar een vintage zodiac seawolf besteld en betaald. Ondanks alle geruststellende mailtjes van Ulrich is het horloge nooit geleverd. Heb tot 2 keer toe mijn geld terug gevraagd. Maar Ulrich reageert niet op mijn mail en neemt ook de telefoon niet op. Ik ga nu de zaak aankaarten bij Chrono24. Hoe het verder loopt zal ik tzt wel melden op de juiste plek binnen dit forum.
Ook ik wil mijn verdere ervaringen best kwijt (een gewaarschuwde horloge liefhebber geldt …) maar blijkbaar is dit niet de juiste plek, maar waar dan wel ?
EdJara Schreef:
Ook ik wil mijn verdere ervaringen best kwijt (een
gewaarschuwde horloge liefhebber geldt …) maar
blijkbaar is dit niet de juiste plek, maar waar
dan wel ?
Hier dus: http://www.horlogeforum.nl/list.php?13
Blue Boy Schreef:
Misschien is dit niet de juiste plek om het over
LSU te hebben. Maar een waarschuwing voor LSU is
zeker op zijn plaats. Ik heb op 15-08-2011 daar
een vintage zodiac seawolf besteld en betaald.
Ondanks alle geruststellende mailtjes van Ulrich
is het horloge nooit geleverd. Heb tot 2 keer toe
mijn geld terug gevraagd. Maar Ulrich reageert
niet op mijn mail en neemt ook de telefoon niet
op. Ik ga nu de zaak aankaarten bij Chrono24. Hoe
het verder loopt zal ik tzt wel melden op de
juiste plek binnen dit forum.
Ik hou deze (onjuiste) plek maar aan:
precies 3 weken geleden heb ik een tweetal horloges betaald (een Longines Conquest AS19 1967 en een Omgea Constellation 501 1954). Omdat er niets kwam en Mr. Ulrich (Rathmann) voortdurend smoosjes had, heb ik een vernietigende beoordeling gescheven op “www.dialo.de” (zoek naar: LSU-Hamburg) en een e-mail aan de politie van Hamburg (pst@polizei.hamburg.de). Dit heeft blijkbaar heel veel indruk gemaakt want binnen enkele dagen heb ik de horloges ontvangen. Overigens mooie, vrijwel onbeschadigde en goed lopende exemplaren.
PB gestuurd
– moved topic –