Ltd 2006

… iedereen is vast erg trots op de nieuwe LTD 2006, maar waar blijven die foto’s:D

Ruud

…zeker Ruud, we zijn zeer trots. Foto’s staan nog op de camera, deze week zie je ze wel verschijnen.

Ik mag wel zeggen dat ik hem bijzonder fraai vind, en als ik de reacties zo hoorde op de meeting gisteren was dat wel de algemene consensus. Helaas nog geen foto’s hier, maar die komen vast snel!

De meeting was overigens ook erg gezellig, heb natuurlijk weer veel te weinig mensen persoonlijk gesproken maar goed… ik geloof trouwens dat dit ook de eerste keer was dat ik meedeed aan een verloting waar evenveel loten als prijzen waren! :slight_smile:

Henrik e.a.: Nogmaals bedankt voor de organisatie en het vele werk wat jullie in de Limited hebben gestoken!

Het was gisteren in mijn ogen weer een groot succes, over de dag gezien zijn er denk ik 35 mensen geweest en volgens mij was iedereen over de limited net zo te spreken als ik. Hij is prachtig, misschien wel de mooiste tot nu toe!
Ik was helaas mijn camera vergeten maar er zijn tijdens de meeting een paar foto’s gemaakt. Nu heb ik mijn camera ook al niet bij me om de limietd om mijn pols te fotograferen… Maar echt waanzinnig mooi.

Hey Ruud…waar was je nou gisteren!

Sfeerimpressie:

Mijn LTD2006, hierbij wil ik Juwelier Verlinden uit St.Hubert nogmaals bedanken
voor de medewerking aan dit, in mijn ogen, zeer geslaagd project!

Fraaie klok… Volgend jaar woon ik weer in NL, hoop ik er ook bij te zijn!

Groet
Mark

Ja, sorry, helaas andere verplichtingen (die in de ogen van de vrouw belangrijker waren :wink: ). Vond het jammer dat ik er niet bij kon zijn, op naar de volgende meeting :smiley:

Ruud

Dat ik net op deze zondag in de lappenmand zat… balen. Maar volgende keer hoop ik er weer bij te zijn.

Eigenlijk best grappig dat je deze nieuwe aanwinst eerder op het andere forum presenteerde … :wink:

Bedankt voor de foto’s, ook Jörgen, ik was er graag bij geweest.

Ruud

Ziet er goed uit, dat 2006 vind ik er zo in het eecht wel goe duitzien. Mooie limited weer!

Wie zijn er eigenlijk naar de meeting geweest uiteindelijk?

Absoluut leuke meeting gisteren en eigenlijk te weinig mensen bedankt die zich hiervoor hebben
ingespannen.

Henrik, perfecto geregeld en dank voor het regelen van het fraaie boek

horloge van het jaar is goed gelukt dus complimenten voor zij die dit bedacht en geregeld hebben

Jörgen, leuke prijzen geregeld en zelfs bijna voor iedereen prijs gisteren. Inderdaad Panerai blijft een topklok
jammer dat deze niet bij de verloting zat

juwelier, hartelijk dank voor het spontane drankje

Zojuist het horloge opgehaald bij Henrik, het is helemaal prachtig!
Ben er helemaal blij mee.
Ik was zo confuus van het horloge dat ik vergat het horloge boek te kopen.
Henrik , ik hoop dat ik het nog kan bestellen.
Nog bedankt voor de service.
groeten, John

Wat je zegt Loek, ik wil ook nog even iedereen extra bedanken voor de meeting. Toch heel wat geregel, en ook iedereen werd voorzien van leuke spullen. Juwelier Verlinden wil ik ook even bedanken voor het drankje en de gezelligheid. Ik heb heel wat gezichten gezien en ook heel mooie horloges inclusief de limited! Want die is in het echt ook zeker wel mooi. Daarna nog eens ff lekker gegeten bij de chinees met Leen, Paulie, Wimster en Jörgent. Wat ook zeker gezellig en lekker was.

Jorgent, bedankt voor de thuisrit he!

Jurgen,

Kun je misschien wat namen bij de foto’s zetten? Dan weten we wie wie is.

Het boek is helaas uitverkocht… maar vielen dank für die Blumen John! :wink:

Hierbij foto’s van mijn 5/25. Ik vind het een waanzinnig stoer horloge. De plaat spreekt me enorm aan, mooi contrasterend. Als je net van een heel lichte ruimte in een wat donkerder ruimte loopt straalt de plaat je tegemoet!

Het Horlogeforum.nl onder het zichtvenster is in het lettertype van het logo. Doordat het ook oranje is valt het niet erg op en dat hoeft ook niet. Precies goed, je kunt er uit opmaken dat ze bij Glycine echt hun best hebben gedaan er wat bijzonders van te maken. Op de kast ziet je trouwens wat vlekken (zijn geen krassen), ik was vergeten het horloge even af te wissen voordat ik de foto’s maakte… duh…

De nummering is de kast gegraveerd. Die zal er dus nooit afslijten!

Ik ben er echt heel erg blij mee, voordat je het horloge live ziet is het toch altijd spannend hoe het gaat worden. In mijn ogen een doorslaand succes!

Jörgen, hartelijk dank voor je inzet, Juwelier Verlinden en Paul idem dito, leuk dat jullie ook zijn gekomen, dat geeft in mijn ogen jullie betrokkenheid aan. Super!

'k kreeg hem vandaag per post en wat issie mooi… dank aan allen die zich hiervoor hebben ingezet

klaas

Henrik, bedankt voor je leuke reactie en ik hoop dat wij in de toekomst nog een keer wat voor elkaar kunnen betekenen. Fijn ook dat de meeste reacties erg positief waren.
Als er nog een keer een meeting is hoor ik het graag…
Allemaal veel plezier met de limited 2006.

nr 15/25

glow in the dark (geen beste plaat)

Hier een aantal foto’s van de meeting. Helaas ken ik ook niet alle namen, dus misschien is het een idee dat iedereen die op een foto staat aangeeft wie hij is op welke foto. Wel wil ik alsnog iedereen bedanken voor het moglijk maken van deze limited. Ik vond het echt gezellig en hoop iedereen en natuurlijk alle anderen nog eens te zien.
foto2

foto3

foto4

foto5