Lucagusta (luc) (tu)

Certina van Luc gekocht en via de post verzonden!
Luc is een zeer nette verkoper en een gentleman.
Toen bleek dat een reparatie mogelijk duurder uit zou vallen dan verwacht, wilde hij het horloge zelfs terugnemen.
Dus koop gerust bij deze zuiderbuur!
Horloge was trouwens ook in de staat zoals omschreven!

Groeten Chris

Net een erg fijne ruil afgerond met Luc. Communicatie was vlot en goed, het horloge zoals beschreven en keurig verpakt verzonden. Luc is een aanrader! (tu)

lucagusta Schreef:

:smiley:

uw horloge was ook netjes verpakt!
Toch één vraagje; had je geen grotere doos? ;):wink:

Dit leek me wel een slimme manier om van mijn oude kranten af te komen. :wink: En trouwens: dit maakt het ook wat moeilijker voor de postploert om pakjes kwijt te maken. :smiley:

Ook ik eveneens goede (ruil)ervaring met met Luc.

Bedankt!

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Wederom een leuke ruil gemaakt met Luc en wat mij betreft niet voor het laatst. Graag tot een volgende keer! (tu)

Leuke ruil gedaan met Luc. Was zeer te spreken over de vriendelijke en beleefde communicatie. Verzending vlot en artikel zorgzaam verpakt.

Anytime again :wink: Aanrader!
Enneh, post uit België duurt echt niet lang! (:smiley:

Groet, Matthijs

Heerlijke deal gehad met Luc, vlotte communicatie en 2 tevreden personen. Wat wil een mens nog meer?

Een maandje geleden een originele band Eterna bij Luc (Belgie) gekocht.

Zeer goede reactie, vrij snel, en ook goed afhandeling.

Bandje in zeer goede wijze verpakt en in ontvangst genomen.

Een aanrader!!!

Gr Rico

Een horloge aan Luc verkocht, geld stond direct op mijn rekening en verder vlotte en heldere communicatie.

Groet,

Kenzo

Van de week een perfect verlopen deal gemaakt met Luc @anon99198748HFdef : :thumbsup:

Graag tot een volgende keer!

Horloge aan Luc verkocht, zeer goed verlopen, meer dan aangenaam contact met alles erop en eraan, inclusief een toffe babbel en een biertje.
Aanrader!

Een nette verkoopdeal gemaakt met Luc. Goede communicatie en de betaling verliep vlot en soepel.
Na aankomst ook net een reactie, zoals het hoort. Bedankt Luc en wie weet tot de volgende keer. :grinning::+1:

Een mooie ruildeal gemaakt met Luc. Het horloge was uitstekend verpakt, en is aangekomen zoals beschreven. De communicatie met Luc was altijd vriendelijk en duidelijk. Al met al een hele fijne ervaring gehad :+1:.