Heb nu twee horloges van @lucianodellago overgenomen. De deals konden snel gesloten worden, ook al omdat Luc schappelijke prijzen voor deze aantrekkelijke klokjes vroeg.
Luc is een horlogeliefhebber met wie het aangenaam zakendoen is.
@lucianodellago recent mijn Vero Open Water verkocht aan Luc, snelle deal en prettige communicatie. Veel draagplezier kerel!
Luciano heeft mijn Calvin overgenomen. Snelle transactie en betaling. Voor herhaling vatbaar.
3 longines horloge dozen aan @lucianodellago verkocht. Snelle respons en snelle betaling. Heel graag tot volgende keer Luc. Veel plezier ervan.
Mvg Arthur
Een heerlijke beater verkocht aan @lucianodellago, na wat snelle pb over en weer was de deal snel gesloten.
Met Luciano is het goed zaken doen. Snel en betrouwbaar.
Een hele fijne ruil gemaakt met @lucianodellago
Best spannend zo op vertrouwen iets opsturen en dan maar wachten op elkaar.
Maar wat ben ik blij! Hele fijne vent en zeker een goed persoon op dit forum!
Horloge verkocht aan @lucianodellago. Aardige kerel die snel reageert en prettig in contact. Topper dus waarbij zeker weer zaken mee zou doen!
Horloge gekocht van @lucianodellago en dat ging snel en soepel. Weer een 5⭐ ervaring!
Bedankt Luc!
Horloge verkocht aan @lucianodellago ; heldere communicatie, vlotte reacties en betaling. ‘Gerne wieder’ zeggen ze dan in het Frans
Horloge overgenomen van @lucianodellago. Fijne communicatie en snelle afhandeling. 5 sterren inderdaad.