lucianodellago

Heb nu twee horloges van @lucianodellago overgenomen. De deals konden snel gesloten worden, ook al omdat Luc schappelijke prijzen voor deze aantrekkelijke klokjes vroeg.
Luc is een horlogeliefhebber met wie het aangenaam zakendoen is.

2 likes

@lucianodellago recent mijn Vero Open Water verkocht aan Luc, snelle deal en prettige communicatie. Veel draagplezier kerel!

2 likes

Luciano heeft mijn Calvin overgenomen. Snelle transactie en betaling. Voor herhaling vatbaar. :+1:

1 like

3 longines horloge dozen aan @lucianodellago verkocht. Snelle respons en snelle betaling. Heel graag tot volgende keer Luc. Veel plezier ervan.

Mvg Arthur

1 like

Een heerlijke beater verkocht aan @lucianodellago, na wat snelle pb over en weer was de deal snel gesloten.
Met Luciano is het goed zaken doen. Snel en betrouwbaar. :+1:

1 like

Een hele fijne ruil gemaakt met @lucianodellago
Best spannend zo op vertrouwen iets opsturen en dan maar wachten op elkaar.
Maar wat ben ik blij! Hele fijne vent en zeker een goed persoon op dit forum!

1 like

Horloge verkocht aan @lucianodellago. Aardige kerel die snel reageert en prettig in contact. Topper dus waarbij zeker weer zaken mee zou doen!

1 like

Horloge gekocht van @lucianodellago en dat ging snel en soepel. Weer een 5⭐ ervaring!
Bedankt Luc!

1 like

Horloge verkocht aan @lucianodellago ; heldere communicatie, vlotte reacties en betaling. ‘Gerne wieder’ zeggen ze dan in het Frans :wink:

1 like

Horloge overgenomen van @lucianodellago. Fijne communicatie en snelle afhandeling. 5 sterren inderdaad.