Vlotte en prettige deal met Lucien, zeker een aanrader :~
Bedankt :)-D
Vlotte en prettige deal met Lucien, zeker een aanrader :~
Bedankt :)-D
Na mijn interesse te hebben getoond in één van zijn horloges is er supersnel contact geweest en werd er al snel een overeenkomst gesloten. Nadat ik naderhand aangaf het horloge toch minder te vinden dan wat ik er van had gehoopt, heeft hij me uitstekend geholpen om andere geïnteresseerden te benaderen. Absoluut een topper!
Vlotte deal, heldere correspondentie en een aardige vent!
Kortom, goed zaken doen met Lucien.
Inzake Lucien:
was van mijn kant een verkoop, vlotte communicatie met Lucien en betaling was ook meer dan vlug.
voor herhaling vatbaar!
Hoop dat Lucien tevreden is met het horloge, m.i. mag hij zich een gelukkig man prijzen!
Hier ook een prima ervaring met Lucien(tu)
Groet,
Marc
Leuk contact en prettige deal met Lucien, aanrader!
Top zakendoen met Lucien! De verkoop van mijn Tudor had eigenlijk niet soepeler kunnen verlopen Ik wens je er heel veel plezier mee, zorg er goed voor, en graag tot een volgende keer!
Groet,
Jeffrey.
Prachtig horloge overgenomen van Lucien. Lekker vlotte communicatie en het pakket was volledig bombestendig .
Ik heb de zoektocht en aanschaf naar mijn huidige graal (216570 - Rolex Explorer II Polar) maar even in de koelkast gedaan en een mooie deal gemaakt met Lucien voor de aankoop van zijn Tudor Pelagos 25600tn.
Vandaag opgehaald bij Lucien op zijn werk. Na een leuke uitleg van zijn werkzaamheden en een aangename babbel over horloges de Pelagos meegenomen naar de Bollenstreek
Hij is fantastisch!
Het was me een waar genoegen @Lucien!
Groet,
Ronald
Sommige leden laten dromen uitkomen. Geweldige deal gemaakt met @Lucien. Bedankt voor het vertrouwen. Absoluut een TOP seller … 5 stars … triple A
Mijn niet lopende Oriënt OS300 is verkocht aan Lucien.
Fijne vlotte en zekere transactie, kan ik alleen maar aanraden.
Daddel.
Mijn eerste contact en ervaring met Lucien zijn als koper zeer goed! Vlotte communicatie en supergoed ingepakt het horloge mogen ontvangen. Aanrader!
Leuke deal met Lucien kunnen maken.
Zeer aardig en goede communicatie
Goed verpakt en snel verzonden !
Bedankt @Lucien !!
Hier ook een goede ervaring met @Lucien
Ik heb een dial van hem overgenomen. Deze kwam netjes verpakt en zoals beschreven aan.