Lugten

Bedankt Olaf…
snelle en kordate afhandeling,
prettige ervaring met Olaf als koper…
mvg
Peter

1 like

Ultiem vakmanschap op het gebied van stoere leren banden, D-strap is een aanrader (tu).

1 like

heeft meerdere malen mooie leren horlogebanden voor me gemaakt. olaf weet wat kwaliteit en service betekent.

1 like

Ik heb een supermooie Pam overgenomen van Olaf.
Perfecte deal en alles zoals het hoort te zijn. :+1:t2::+1:t2::blush:
Dank je Olaf.

1 like

Heel veel draag plezier, leuk om elkaar even te ontmoeten
Geniet er van!

Mijn Tudor verkocht aan @lugten. Vlotte en correct communicatie, snelle betaling,… Kortom aanrader dus.

Veel plezier met de Black Bay! En hopelijk tot een volgende deal.

1 like

Ook @lugten viel vandaag ten prooi aan mijn soms wat onstuimige karakter en maakte op zijn vrije zondagmiddag tijd voor ons vrij om een rubber strap op te komen halen. Eenmaal in zijn snoepwinkel aangekomen, was hij gelukkig over te halen om 6 supermooie straps te verkopen en alsof het nog niet genoeg was geweest, vanuit zijn eigen collectie een fantastische VDB. Olaf, nogmaals dank en wij (vriendin, hond en ik…), hebben deze middag als een warme douche ervaren, anytime again! :ok_hand:

4 likes

Dank je wel Christiaan! Was een super leuk bliksem bezoek van jullie, leuk om elkaar te ontmoeten, jammer dat ik wat beperkt in tijd zat ivm een feestje.

1 like

Hele prettige deal gedaan met @lugten. Een horloge wat ik te koop had, vond bij hem een mooi plekje om de pols, zoals de foto’s die meteen op het forum verschenen bewezen. In de deal zat ook een inruilhorloge, zeer degelijk verpakt en netjes bezorgd. Mocht je de kans hebben een deal met Olaf te doen, ik raad het aan.

2 likes

Dank je wel! Dat was geheel wederzijds Ronald
@Rotterdammert
Mooi horloge overgenomen en exact zoals beschreven
Leuke deal gedaan

1 like

Vanavond een Tudor gekocht bij Olaf ( @lugten ). Met een bakkie thee erbij, lekker praten over horloges en bandjes (van DStrap natuurlijk :slight_smile:). Olaf wie weet tot een volgende keer.

1 like

Dankjewel Jonnie! Mooi om te zien hoe blij je bent met je nieuwe aanwinst, heel veel draagplezier.
En het is geheel wederzijds, leuk om je te ontmoeten
Mooie snelle deal ook :wink:
We spreken elkaar

1 like