Luie zondag + Panerai + tattoo+ photoshop =

Bijzonder creatief!

Heel creatief. De vignettering (donkere hoeken) vind ik erg mooi. Ook het passen de gekozen beeldverhoudingen goed bij het onderwerp.
Eén puntje van (opbouwende) kritiek: de nagels zijn nogal donker en trekken je blik naar de rand van de foto.

Groet, Jurgen

SiO2 Schreef:

Heel creatief. De vignettering (donkere hoeken)
vind ik erg mooi. Ook het passen de gekozen
beeldverhoudingen goed bij het onderwerp.
Eén puntje van (opbouwende) kritiek: de nagels
zijn nogal donker en trekken je blik naar de rand
van de foto.

Groet, Jurgen

Thanks voor de kritiek, zodra de tattoo af is gaan we er nog wat mooiers van proberen te maken, zal dan rekening houden met de nagels ook, gewoon wit is dan mooier misschien :slight_smile: dit was ook maar rommelen hoor, de arm is nog aan het vervellen is pas een paar dagen geleden dat er weer een heel stuk bij is gezet :wink:

floris Schreef:

Tissot62 Schreef:


Mijn beste,

“we zien wat we willen zien”.
Ik zie een paar blijmoedige, enthousiaste
armen.
Armen die op creatieve wijze omgaan met een
passie
voor beeld en tijdloze schoonheid!!

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Wat kan je het toch altijd mooi brengen, is echt
een talent van jou!

Mijn beste Floris,

Dank voor je oprechte reactie!!

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Mooi Horloge:~
Tja de tattoo is niet echt iets waar ik voor warm loop, al zal het wel zeer goed gedaan zijn.

mvgr, Davy

Mooie combi en eerlijk gezegd vind ik de sleeve interessanter… Het katje is voor mij iets te artistiek / vernieuwend. Doet me toch teveel denken aan het interieur van een chinees restaurant. Ik hou dan meer van de ‘traditionele’ sleeve, liefst in Maori-stijl. Maar ja, hoe creatief is dat dan weer… Leuk dat je vrouw gaat voor wat ze mooi vindt.

dmc Schreef:

Mooie combi en eerlijk gezegd vind ik de sleeve
interessanter… Het katje is voor mij iets te
artistiek / vernieuwend. Doet me toch teveel
denken aan het interieur van een chinees
restaurant. Ik hou dan meer van de 'traditionele’
sleeve, liefst in Maori-stijl. Maar ja, hoe
creatief is dat dan weer… Leuk dat je vrouw gaat
voor wat ze mooi vindt.

Lol die kat is een maneki neko, deze is wel zelf ontworpen, en ze verzameld deze beeldjes :wink: de bovenarm is een koi karper, en aan de binnenkant arm een lampion, he blijft natuurlijk heel persoonlijk allemaal, ik vind het katje mooi vrouwelijk, en ik vind het sowieso heel mooi, dus ik bof dan :wink: en maori vind ik snel saai op of andere manier, net als tribals, zou ik ook niks vinden, maar het is net als met horloges, de ene vind een seiko mooi en de ander vind ze spuug lelijk :wink:

Één van de mooiste Panerai’s. Deze zou ik nog weleens aan willen schaffen.

Jürgen Schreef:

Één van de mooiste Panerai’s. Deze zou ik nog
weleens aan willen schaffen.

Hij bevalt prima, naast deze is de 000 logo ook super vind ik!

Erg mooie klok :)o

Goed bezig geweest (tu)

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Lekker creabea bezig geweest Floortje!
Mooie klok en mooie vrouw…

SuperC Schreef:

Mooie foto’s van een mooi horloge!

Zo’n sleeve vind ik toch wel geinig maar bij een
vrouw…? Hmmm, ik weet het niet…

Ik weet het wel :wink:

Thehaguedragon Schreef:

Lekker creabea bezig geweest Floortje!
Mooie klok en mooie vrouw…

Ja komen er nog meer als ie af is hoor, maak ik ze ook met de monster enzo :wink:

mooie tattoo die panerai is lelijk :slight_smile:

Zelf zou ik nooit zo’n prominente tattoo nemen (zeg nooit nooit ik weet het) , maar het contrast tussen het horloge en deze versieringen is prachtig.

H47 Schreef:

mooie tattoo die panerai is lelijk :slight_smile:

Hahahaha lol :wink:

Tatoo vind ik erg kick maar die Panerai horloges is niets voor mij, ontwerp vind ik afschuwelijk maar thank god voor verschillende smaken , leuke pics dat sws

ben zelf niet van tattoo’s maar mooie foto’s. en ik dacht hetzelfde bij de nagels. voor een fotoshoot zou t misschien leuk zijn om de nagels met een soort hindi nagelversiering op te fleuren in de stijl van de tattoo’s.

marnix.moed Schreef:

ben zelf niet van tattoo’s maar mooie foto’s. en
ik dacht hetzelfde bij de nagels. voor een
fotoshoot zou t misschien leuk zijn om de nagels
met een soort hindi nagelversiering op te fleuren
in de stijl van de tattoo’s.

Komt goed, die nagels worden elke 3 weken opgevuld en aangepast dus heb dan ook al alle kleuren gezien die er bestaan nu zijn ze donker paars :slight_smile:

Ps: ik was eerst ook niet van de tattoo en vond Panerai’s lelijk, zo zie je maar hoe je smaak kan veranderen in een paar jaar tijd :wink: