Luie zondag + Panerai + tattoo+ photoshop =

Ik heb wat foto’s gemaakt, en mijn vrouw heeft ze bewerkt, de hobby van mijn vrouw fotograferen, maar eigenwijze ik maak zelf even wat foto’s met een compact camera van mijn Pam voor het forum, en vrouw lief heeft ze bewerkt, haar eigen foto’s bewerkt ze vrijwel nooit, maar ja die worden dan ook wel met een heel ander toestel gemaakt, maar het resultaat is wel geinig vind ik!

De tattoo is trouwens nog niet af, en nee ik heb geen kunst nagels, het is dus de arm van mijn vrouw :wink:

mooie sleeve !

Ja nog even en hij is af, ze moet nog 2 of 3 keer, er zit nu 11 uur werk in :wink:

heel goed werk ! top!

Eigen ontwerp neem ik aan ? Heel smaakvolle foto’s vind ik. Mooi contrast van het horloge met de tattoo.
Ben benieuwd naar het eind resultaat.

Ja de tattoo is tot stand gekomen met eigen ideeën, en natuurlijk in overleg met de artiest, die vooral veel meer verstand heeft van wat kan en niet kan, dit is natuurlijk nog niets, de hele bovenarm is ook gedaan, nu nog een deel schaduwen en dan inkleuren :wink: en nu heb ik me horloge weer om hoor :wink:

Zal wel aan mij liggen, maar ik vind dat het horloge helemaal wegvalt tegen die tatoeeringen.

En tatoeeringen? vindt het verschrikkelijk, lelijk.

Groet
Herman

Mijn beste,

“we zien wat we willen zien”.
Ik zie een paar blijmoedige, enthousiaste armen.
Armen die op creatieve wijze omgaan met een passie voor beeld en tijdloze schoonheid!!

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Tissot62 Schreef:

Mijn beste,

“we zien wat we willen zien”.
Ik zie een paar blijmoedige, enthousiaste armen.
Armen die op creatieve wijze omgaan met een passie
voor beeld en tijdloze schoonheid!!

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Wat kan je het toch altijd mooi brengen, is echt een talent van jou!

ik vind juist de ‘rauwheid’ van de tattoo tegen de klassieke schoonheid van het horloge zo een tegenstelling dat het mooi word.

Orisfan Schreef:

Zal wel aan mij liggen, maar ik vind dat het
horloge helemaal wegvalt tegen die tatoeeringen.

En tatoeeringen? vindt het verschrikkelijk,
lelijk.

Groet
Herman

Ik zie het horloge toch vrij duidelijk met de kast van 44 mm lol :slight_smile:

Ha mooi aan de binnenkant van de pols op de eerste foto’s :slight_smile:

Enne je vrouw kan het formaat van de Panarai best hebben! :~

lance_explorer Schreef:

Ha mooi aan de binnenkant van de pols op de eerste
foto’s :slight_smile:

Enne je vrouw kan het formaat van de Panarai best
hebben! :~

Ja vond ik ook, maar gelukkig wil ze hem niet om omdat ze bang is om het te beschadigen :wink:

(binnenkant pols is nu effe mooier ivm schaduw werk wat daar al gedaan is :wink: )

Wat zijn de hobby’s van je vrouw??

Voetbal??? :stuck_out_tongue:

majary Schreef:

Wat zijn de hobby’s van je vrouw??

Voetbal??? :stuck_out_tongue:

Nou geloof het of niet maar ze gaat naar elke thuis wedstrijd van Ado Den Haag, en zo nu en dan ook uit :wink: (laatst was ze heel vrolijk na de wedstrijd tegen PSV maar niet heus ;), ik kan er niet wakker van liggen van voetbal :wink:

Mooi gedaan hoor, al hou ik persoonlijk niet zo van tattoos :wink:

Artistiek hoogstaand in alle opzichten! (tu)

Oké, ik dacht even, dat ze een fan was van Theo Janssen,
maar die zit bij Vitesse :smiley:

Erg Cool!

+1