Lukt het nog om te bestellen bij Tuns?

Ik probeer al een tijdje een nubuck bandje te bestellen bij Tuns (https://tunsstore.com/, zie ook mijn eerdere berichten hierover), maar het lukt niet.

Concreet: zowel op de website als in de app kan ik alles aanklikken en tot betalen overgaan. De betaling gaat uiteindelijk ook door, soms heel moeizaam, maar ze gaat door. Een paar uur later krijg ik dan van de bank een melding dat het bedrag is teruggestort.

Ik heb Tuns proberen te contacteren, eerst via de chat en daarna via mail, maar ik krijg geen enkele reactie meer.

Ik krijg dus de indruk dat deze leverancier volledig of tijdelijk uit rotatie is. Hebben anderen hier dezelfde ervaring? Ik zou het spijtig vinden, nu ik eindelijk wilde bestellen, als deze leverancier voor ons wegvalt.

1 like

(aanvulling: m’n mail wordt zelfs niet afgeleverd… vandaar m’n vermoeden tot het ergste)

Ik heb er een maand of wat geleden nog een bandje besteld en dat werkte. Maar een connection timed out suggereert dat hun systeem er uit ligt, en dan is het eerder logisch dat dingen niet werken. :smile:

Maar zelfs toen ik bestelde was de website heel wisselvallig en traag bij momenten, lijkt eerder op issues op IT vlak.

Ik had helaas hetzelfde, dus benieuwd naar eventuele oplossingen. Ik ben naarstig op zoek naar 17mm banden namelijk.

Ik heb tijdens deze situatie nog besteld - ik liep tegen dezelfde problematiek aan, en zij raadden toen aan om via Etsy te bestellen. Dat werkte voor mij. Kanttekening is dat het daar iets duurder is.

Tevens is het contact het beste te leggen via WhatsApp, daar reageren ze keurig dezelfde werkdag (rekening houdende met tijdsverschil natuurlijk). Ik heb gisteren nog contact met ze gehad over een custom projectje.

3 likes

Toptip! Dank

1 like