Lüm-Tec M52 foto's

Gisteren mijn Lüm-Tec M52 ontvangen en vandaag even wat plaatjes gemaakt. Het is een beauty; mooi afgewerkt en met de bracelet gemonteerd een zware jongen.

Mooi horloge en ik vind de kleur van lume goed gelukt en erg gaaf ! Veel draag plezier…

Gaaf apart ding… Tungsten staal is toch dat krasbestendige staal of niet?
Veel plezier er mee

Retgave klok moet ik zeggen en heel veel plezier ermee.
Mis echter nog 1 ding, nl. een lumefoto en daar staat Lüm-Tec toch om bekend?

Heel mooi.(tu) Veel plijzier er mee.

De Tungsten uitvoering is enorm tof (tu) Van harte met je aanwinst.

Hele mooie klok, alleen jammer dat de endlinks een beetje open gaan wanneer hij om de pols zit.
Maar goed, dat is misschien een beetje muggenziften.
Mooie strakke band ook.
Veel draaggenot.

groetjes Lenno

@gerrit82: klopt, het is alleen door diamantzaag/boor te bewerken, blijkbaar.
@Houthakker: lumeshot komt er ook binnenkort aan. Lume is groen bij dit model
@Reserve2: met pre-order discount en btw ca. EUR 800

Van dit model worden er 150 gemaakt en hierna maakt Lum-Tec geen tungsten modellen meer, dus wees er snel bij.

O probeer er eens een gat in te boren dan :slight_smile:

Mooie aanwinst hoor, nu nog een lume shot en we zijn helemaal blij :slight_smile:

Mooie klok, gefeliciteerd :~.

Maar houd Tungsten staal in dat het horloge en band minder krast? En wat als er wel krassen opzitten?

Ik heb een Seiko Arctura van titanium en krassen op een veel gedragen horloge (vakantie & werkklok) houd je niet tegen. Het probleem is echter wel dat mijn horlogemaker / dealer het titanium niet kan polijsten met zijn apparatuur.

Verder hoop ik dat je veel plezier beleefd aan dit horloge.

Mvrgr, Andre

Coole aanwinst, mooie cleane dial! Eerlijk gezegd, schrik ik van de aansluiting band / kast.

Lume shot met rechts mijn M50 ter vergelijking.

Mooi mooi… een Nato bandje zou m ook goed staan.
Ik zeg meer foto’s haha…

Enjoy man!

@andre67: ik heb er natuurlijk nog geen ervaring mee, maar het schijnt keihard spul te zijn dat niet krast. Time will tell, vermoed ik.

@ticothijs82: je doelt op de ruimte tussen band en kast? Had ik eerlijk gezegd niet gezien, maar hinderlijk vind ik het niet.

Ja precies, op de 6de foto van boven lijkt het 't ergst. Maar als 't jou nog niet opgevallen was, dan zal het wel meevallen in het echt. De grote kroon is ook top trouwens.

Misschien wordt de gap veel minder als je een bredere pols hebt dan ik. Dan scharniert het meer naar de kast toe, denk ik.

Wow, wat een vette band (tu)

De rest van 't klokje mag er ook wezen, maar die bandaanzet >X
Ligt het misschien aan een beschadigde/verkeerde pushpin?