ik zie het ook, de lume in het midden van de minutenwijzer is gewoon substantieel donkerder op het brede gedeelte
dat mag niet op dit prijsniveau, als Damasko en Sinn het kunnen dan moet IWC dat ook gewoon regelen
ik zie het ook, de lume in het midden van de minutenwijzer is gewoon substantieel donkerder op het brede gedeelte
dat mag niet op dit prijsniveau, als Damasko en Sinn het kunnen dan moet IWC dat ook gewoon regelen
Lekker zo laten, kan je je de rest van de periode lekker Nederlands dood ergeren
Ik heb precies hetzelfde gehad bij mijn IWC Pilot maar ik vond het teveel moeite om hem daarvoor terug te sturen. Ik heb me er zoân beetje elke dag aan geĂ«rgerd totdat ik hem verkocht. Mee terug gaan zou ik je adviseren.
De exemplaren die ik had van deze merken vond ik het ook niet top. Met als dieptepunt de UXâŠ
Teruggaan, verschil is goed te zien op de foto, laat staan in het echt.
Ik zou dit bij nieuw niet accepteren. Eenmaal gezienâŠ
Zou er mee terug gaan. Je betaalt genoeg er voor. Gemiddeld 5je is duidelijk beter gedaanâŠ
Terug want je blijft je irriteren en voor de prijs zeer zeker succes
Teruggaan en er even rustig over spreken dat je voor het aankoopbedrag toch net iets meer detailafwerking verwacht.
Word je afgewimpeld : niet ergeren, het blijft een gaaf horloge.
Het is zichtbaar, en als het stoort, zeker mee teruggaan. Anderzijds, deze imperfectie geeft deze wel een mooi individueel karakter.
Dank allen voor de reacties! Ik ga er zeker even mee terug eerdaags. Nu nog even van het klokje genieten totdat de eerste nieuwigheid eraf is. Aanschaf is minder dan maand geleden gedaan pas.
Houd jullie op de hoogte van de afloop!
Misschien is dit mosterd na de maaltijd, maar uit nieuwsgierigheid, heb je dit bij de Stowa nooit gezien? Daar is op het midden van de wijzers ook een donkerder stuk te zien, als je 'm tenminste aan @Zulu hebt verkocht:
Maar je zit niet te zeiken. Als die foto onbewerkt is zie je in real life dus goed de streperige lume op de minutenwijzer, waarbij de randen en onderkant van de wijzer goed gelumed zijn, maar de bovenkant in het midden significant afwijkt.
Dat vind ik voor een horloge van 950 Euro al lichtelijk irritant, maar voor een IWC pilot een godsliederlijke schande. Ik weet niet of mijn emotie daarbij terecht is, maar horlogemanufacturen in die prijsklasse zouden dat soort zaken toch perfect moeten doen?
Ergens in mijn hoofd zie ik een horlogemaker in de Grand Seiko studio Seppuku plegen als ie zân werkgever zo zou onteren.
Het is niet de Stowa van Jan. Desalniettemin zie je dit vaker bij dit model wijzers. Zo is de natuur.
Maar ik vind het best opvallend bij je IWC. Wat voor lume is het? En heb je deze verkregen via de zon of een UV lampje? Binnen dat segment mag je er wat van vinden, vind ik.
Het is blauwe lume. Sowieso minder sterke dan de gelige van Stowa. Heb de lume even geladen met de flitser van mijn telefoon.