Luminor Panerai

Een collega van mij heeft dit horloge al een aantal jaren in de kast liggen en is deze bij het opruimen tegengekomen. Volgens haar loopt deze op de hartslag. Nu ken ik het merk maar ik kan niet zeggen of deze echt is. Zou deze dan echt zijn? :wink: Als ik naar de kwaliteit kijk twijfel ik maar wie weet.

Fake.

Slechte nepper. Als hij al loopt, dan niet op hartslag maar op polsbeweging.

:see_no_evil:

3 likes

Deze kan in de prullenbak, nep.

Helaas zo fake als t maar zijn kan;)

wat een bagger :unamused:

Waaraan kunnen jullie zien dat deze fake is? Dit om uit te leggen aan mijn collega :slight_smile:

Een gmt zonder gmt functie. Heel handig :ok_hand:t3:

5 likes

Wat zijn bij dit horloge nou precies de rode vlaggen dat hij nep is dan?

:joy:

3 likes

Ja waar moet je beginnen, kroon is te klein, lettertype is verkeerd, dial lijkt niet eens op een bestaand model, gravure op de deksel is veel te oppervlakkig (kan nooit zo afslijten bij normaal gebruik) of je moet polsen van cape cod hebben…

Oh en de wijzers zijn niet uitgelijnd, het is 5 voor maar de urenwijzer staat op half

3 likes

Aan alles.

Deze bagger doet pijn aan m’n ogen.

De slijptol erin.

1 like

Volgens mij klopt dat niet.

:notes: badum tsssss :notes:

4 likes

Hahah bedankt voor jullie reacties ze zag de dollar tekens al in haar ogen staan maar helaas…

1 like

:moneybag::moneybag::moneybag::moneybag:

Ja, dat blijft me toch verbazen. Dat mensen zich blijkbaar niet herinneren dat ze ooit meerdere duizenden euro’s aan een horloge hebben uitgegeven, en dat vervolgens jaren later terloops in een lade opduikt. :upside_down_face:

Dit is echt een erg slechte fake, en de wijzers staan inderdaad “all over the place”.

5 likes

Té namaak om nog verder over door te gaan.
Antwoord overduidelijk gegeven.