Luminox 3351 mil-std

Goede avond.
Binnenkort in mijn bezit!!,zijn er al horloge forumers die kennis hebben gemaakt met dit type luminox,de 3351 met mil-std test en titanium bezel en back?.
Zeer benieuwd naar de kwaliteit van dit toch stevig geprijsde model en het eta uurwerk wat er in zit.
Desalniettemin ben ik wel in blijde verwachting van dit klokkie met zijn 46mm en 14mm kast dikte.
grt Conrad.

5 likes

Ziet er heel stoer uit :+1:

1 like

Ik kende hem niet, maar ziet er inderdaad stoer uit!

1 like

Het model is net uit,dus daarom nog onbekend wellicht!.
Zou je hem kopen ?,is hij de prijs waard ?.

1 like

Weet ik eigenlijk niet. Hoe langer ik er naar kijk, hoe drukker hij voor me wordt.

Lekker deze!
46 mm is aan de forse kant.
Hoeveel mm is de bandaanzet?

22mm is de band aanzet,het is echt een robuust en stoer horloge ,zeer tevreden met zover.

1 like

Het valt mij mee,groot is hij wel,daar moet je van houden,vind hem qua design zeker geslaagd,en hoe het horloge aanvoelt is ook echt wel stevig .

Ik draag hem met plezier dit gebeeld houwde stuk carbon,veel mooier gemaakt dan de standaard luminoxen,je ziet daadwerkelijk carbon schilfers en draden.

Hij draagt erg prettig ook al is het een flink apparaat,de afwerking vind ik echt top,het titanium is erg netjes gemaakt en de clics zijn veel meer solide dan andere luminoxen die ik heb.
Uit slot de rubber band is ook van echt rubber ,stevig maar flexibel genoeg met een mooie ruwe finsch aan de zicht zijde.
Al met al zijn geld waard voor een (plastic,) carbon horloge.

2 likes

Nice horloge :wink:

1 like

Mooi ik zie hem nu pas ben zelf ook fan van luminox.
Heb al 3 weken mijn Navy SEALS Foundation Luminox om.
Lekker licht en ijzersterk

2 likes

Mooi stukje techniek ook wat er achter zit ,pas te weten gekomen toen ik hem gekocht had!,die foundation is ook mooi,ziet er goed uit!.

De band aanzet is 22 mm geloof ik