Luna Dude

Deze zal per saldo veel populairder worden dan de dure versie van Ole Dokka heb ik zomaar een voorgevoel van.

Deze is er vrij eenvoudig op te knutselen, zou ik ook zeker doen gezien de kwaliteit van de standaard band. Die is namelijk echt onder de maat, kijk maar eens aan de gevouwen endlinks bij de kast.

3 likes

Godsamme wat is het ook een knappert

Rest mij 1 vraag hoe dan ?
Ik heb hem nu liggen en moet zeggen dat het niet de aller slechtste band ooit is, maar ben het met je eens dat het wel fijn / handig zou zijn om er een andere band op te zetten, maar nogmaals ik heb geen idee hoe.

Er bestaat een Chinese band van redelijk goede kwaliteit met een iets smallere middenschakel.
Dan haal je de bandaanzet weg met een dremel en vijl je de band precies op maat.
Niet het horloge maar de band vijlen natuurlijk.
Had ik op mijn Vostok is helaas gestolen bij inbraak dus foto is niet mogelijk.

1 like

Grrrr … ik deel je pijn (ooit al mijn 007 swatches uit mijn huis gejat :face_with_symbols_over_mouth: )
Kun je wellicht nog terugvinden in je bestel geschiedenis welke band dit is / was ?

Heeel oud topic

1 like

Met plaatje erbij :smiley:

https://www.watchuseek.com/threads/diy-a-solid-link-bracelet-for-the-960-neptune-case.933059/

1 like

@vouwfietser & @sq100
U bent GE-WEL-DIG ! ik ga meteen zoeken naar die band maar damn da’s echt HEULE goeie info !

Topics zijn al wel flink oud dus hoop dat ik die band nog ga vinden.

Mijn onderdelen zijn foetsie. 8 januari de inklaringskosten betaald en heb nog steeds niets binnen. Vorige week naar PostNL gebeld. Die zouden een onderzoek starten en ik zou meteen een bevestigingsmail ontvangen. Uiteraard een week later nog niets ontvangen…. Ben bang dat ik alles opnieuw moet bestellen. :sob:

Same here. Nog niets mogen ontvangen na betaling van de inklaringskosten.

Ik hou hoop. Ik ga er vanuit dat het probleem bij de douane ligt en het pakje plotseling wordt geleverd.

1 like

Bij Meranom is alles uitverkocht …
Maar niet getreurd PostNL is echt fukkin raar en traag zie ook mijn ervaring

1 like

Vervelend voor jou maar fijn voor mij om te horen dat er meer zijn waar het niet bezorgd is. Was even bang dat PostNL het was kwijtgeraakt, maar dan liggen ze waarschijnlijk nog bij de douane. Woon je toevallig ook in de buurt van Rotterdam?

Jawel

1 like

De band waar @vouwfietser en @sq100 naar verwezen heb ik gevonden op ebay en besteld was nog geen 14 euronen (inclusief BTW :slight_smile: )
(Let wel even op dat je de juiste maat (20mm) selecteert)

Ik heb nog een nieuwe zwarte schijf over. Wel eentje voor op de 3 dus hij is net niet gecentreerd maar past nog wel in de venster.

Mocht je in het Noorden wonen is ie af te halen voor een hertog jannetje :innocent:

1 like

Thanks Ik stuur je even een PM !

Mijn setje zojuist ook eindelijk kunnen afhalen na de nodige vertraging :partying_face:

3 likes

Me too! Heb alleen nog een horloge nodig om het in te plaatsen, dus als iemand er nog 1 heeft hoor ik dat echt heel graag.

2 likes

Mooi deze!

kast ? of uurwerk ?

1 like