Luna Dude

Alles binnen hier op de bezel na, alleen ontbreekt het de zin om door te gaan. Dus als iemand nog onderdelen zoekt :grimacing:

Dibs op datumschijf en uurwerk ! :slight_smile:

2 likes

Ik heb een horloge nodig om m’n Luna onderdelen op te zetten

1 like

Ik zet het anders tzt wel even in het juiste gedeelte. Heb geen los uurwerk maar met een compleet horloge eromheen :crazy_face:

Voor de juiste prijs zeg ik daar ook gewoon “ja” tegen …. :wink:

En … kijk nou eens wat een “transparantie” van ome Ole, moest haast mijn emoties te baas houden … “No Formalities” maar mooier nog “I can not track anything” :frowning:
Met andere woorden meneer liep alles kappot te analyseren en trackte alle e mails die hij verstuurde. Maar hulde voor zijn transparantie …
(wat een koekwaus)

OLE DOKKA
Executive Director .
In Nederlands , burgermeester van een afgebrand dorp …
Ik vind het best lullig maar je maakt Russische horloge freaks blij met een horloge voor 200 euro , onder tussen 800 euro en weinig Russisch …

1 like

Spulletjes van mij sinds 29/12. Ze mogen er schijnbaar een maand over doen. :man_shrugging:
Een bestelling uit het VK was met een paar dagen binnen. Moest ik inklaringskosten voor betalen, anders werd het niet thuis bezorgd. Had ik nog niet gedaan, maar volgende dag lag het op de deurmat :face_with_raised_eyebrow:

Ik heb volgens mij veel gemist en wel lang op de wachtlijst gestaan voordat ik er geen zin meer in had. De horloges zijn dus nooit geleverd voor de 200E waarvoor men in mijn tekenen? Matig.

Edit. Een halfuur besteed aan dit hele topic van A tot Z lezen. Wat een soap. En wat jammer dat alle parts niet meer te bestellen zijn bij Meranom. Ben benieuwd naar jullie resultaten!

2 likes

Net als de mijne, en ontving net een mail dat alles retour gaat “want adressering niet juist / onleesbaar “

Hele diepe zucht

Ik heb vorige week de inklaringskosten voldaan, nadat het al een tijd bij de douane had gelegen. Ik hoop toch echt dat het volgende week binnenkomt.

De wegen van PostNL …… Ondoorgrondelijk.
Vanochtend nog een mailtje van Meranom, zending wordt terug gestuurd en ook op de tracking stond na ruim 2 weken eindelijk een update :

Sjagreinig zaterdagochtend (na een verdomd leuke vrijdagavond maar daar een andere keer meer over) het bed uit toch maar even de PC aanzwengelen en nog eens goed kijken wat er nou allemaal gebeurd is, en voor de zekerheid ook maar even het tracking nummer (voor de 20ste keer) bij PostNL in de tracking tool gooien …
En euh HOE DAN ?

Nou ken ik mijn postbezorger een beetje en op het moment dat ik dat zag was het al tijd om naar de brievenbus te lopen … et voilla !

Dank aan Dimitri van Meranom, zijn beschrijving “Broken Watch” is denk ik de formule geweest om dit pakket zonder enige inklaringskosten te mogen ontvangen.
Pakket is opengemaakt door NL Customs duidelijk te zien aan het plakband met de tekst “geopend door POSTNL ivm met Douaneafhandeling” en ook het pakketje in de plastic envelop had deze plakband.

Toch een fijn begin van mijn zaterdag, nu nog op zoek naar iemand die dit voor mij kan inbouwen tis me toch allemaal te fragiel / te klein om het zelf als expiriment te doen.

4 likes

augustus? dat is wel een hele lange tijd geleden :sweat_smile:

Damn moest januari zijn. :dizzy_face:‍:dizzy:

Ja nadat bekend werd dat de nieuwe nogal prijzig uit ging vallen is iedereen massaal die “verkeerde” onderdelen gaan opkopen.

Je de het oude/originele model nu aanschaffen via een Facebook verkoper voor $325

Wat al een beste inflatie is van de originele $200

Heerlijk, dit soort projectjes! Ze zullen wel over de kop gaan, en over een jaar of twee voor niet al te veel op de kop te tikken zijn.

1 like

Ja joh, over een paar jaar staan ze op eBay voor een paar tientjes… om maar niks te zeggen over die dure van €800 die raak je helemaal niet aan de straatstenen kwijt…. Dat wordt echt een verlieskanon

1 like

Voor wie er geen toegang gekregen heeft tot de “nieuwe” uitvoering van de Cosmodiver.
Ik vind het nog steeds een leuk horloge maaaaaar… 42 mm is te groot en hij is veel te duur.

Blijkbaar mag je alleen bestellen als het mag van Ome Ole Doekoe

Additionele informatie rond het model.


1 like

:rofl:

2 likes

En als je een FB account hebt…