Luna Dude

Ik heb ook nog niets gehoord. Ligt al wel een weekje in NL.

Mijne is vandaag bij de douane gearriveerd, ben benieuwd.

1 like

Wel een mooie plaat hoor, bezel had ik eerder besteld maar is er nog niet.

8 likes

Ìnmiddels voelt meneer toch wel wat nattigheid vermoed ik ontving net deze in de mail en zie de bijbehorende website waarin je MOET AANGEVEN dat je van plan bent om te gaan kopen.

Bijzonder want het verplicht je tot helemaal niets :slight_smile:

Ik heb de Vostok al bij de douane liggen, I’m just here waiting this accident to happen :rofl:

1 like

Ben benieuwd hoe het voor hem gaat aflopen, lijkt wel of de aanhang die nog over is familie en vrienden zijn.

Ps is er nog iemand die mijn Luna in elkaar kan zetten 🤷🏼

1 like

Hahaha ik vermoed van wel, plus een paar ramptoeristen zoals ik :wink:

Als iemand daar zin in heeft, sluit ik me hier graag bij aan, zelf doen vind ik toch een beetje spannend :slight_smile:

2 likes

Ole wordt echt zenuwachtig en stuurt een nieuwe versie waar hij nog eens lekker loopt af te geven op Meranom.
Ik pak er alvast een bakje :popcorn: bij :slight_smile:






1 like

Donor (voor het uurwerk) en de 710 kast binnen. Alleen de bezel ligt nog te pronken bij de douane.

5 likes

Is de 710 de enige kast waar het uurwerk in past, of heb je deze genomen omdat het oorspronkelijke model een 710 case was?

1 like

Heb al meerdere variaties voorbij zien komen maar heb hem idd voor het originele design gekozen.

1 like

Spulletjes binnen (nu “alleen nog maar” een juiste uurwerk weten te scoren) :slight_smile:

Ik zat nog te twijfelen of ik de kast zou gaan borstelen of niet. Het onvoorzichtig opensnijden van de verpakking heeft die twijfel weggenomen …. Dikke kras -> borstelen it is …

1 like

Zuur!

Toch gaver :sunglasses:

Zelluf schuld :frowning:
(En dat is maar goed ook)

1 like

niet netjes MAAR… wel de waarheid…

ECHTER!

Dimitri kan daar ook niet zoveel aan doen, zowel hij als andere Vostok handelaren krijgen moeilijk/niet onderdelen geleverd door de Vostok fabriek en wat de reden daarvan is is onbekend…

1 like

Jos had jij via Meranom besteld ? Mijn spullen liggen nu al ruim 12 dagen bij de douane en heb nog niets van PostNL gehoord, noch krijg ik meer info via het trackingnummer :frowning:

Nou precies dat, wachten hoort nou eenmaal bij Vostok (en de Douane doet daar goed aan mee :slight_smile: )

Een gedeelte kwam inderdaad via meranon, en ja, dat stond dik twee weken bij de douane in gijzeling.
Dat was volgbaar via Russische post tracking.
Na een laatste change ook via NLpost, toen kon ik losgeld overmaken. Daarna een kleine week tot ik spul in handen had.

(Mooi man, die Nederlandse post)

1 like

Ik kreeg ook een email om het horloge te bestellen , ik heb me terug getrokken .
800 euro vind ik veel te veel geld …
Voor dat geld kan je in de blauwe hoek een leuk horloge kopen .

3 likes

Dat is A-kwaliteit vintage 3017 Poljot Strela geld!

2 likes

Het hele verhaal klinkt wel wat vaag :sweat_smile:
Maar goed, ik ben er ook niet direct bij betrokken dus zal het verhaal waarschijnlijk nooit volledig weten.

2 likes