Luna Dude

Gaat lekker daar

1 like

Mag ik zo vrij zijn en vragen waar u die heeft gevonden (linkje zou hendig zijn) :slight_smile:

Over smaak valt niet te twisten maar als je het mij vraagt :
Totaal niet in de geest van het initiele project, behalve dat appelleert luna dude aan de scuba dude en dat is nou eenmaal een Vostok.
Dus als je een Lunda Dude maakt MOET het een Vostok zijn. (hele grote dikke vette punt).

Ole is als je het mij vraagt (om welke reden dan ook) totaal van het padje af, ik volg(de) dit project vanaf het begin, had hem ook net zolang al in reservering staan en had met liefde nog een jaar gewacht op de Vostok.

Daar heeft Ole een (Vo)stokje (phun intended) voor gestoken en is met een of (in mijn ogen) bullshit verhaal een samenwerking met een microbrand gestart.
Dus geen Vostok dus voor mij geen optie meer.

Feit dat deze nieuwe optie ook nog eens 4x zo prijzig is helpt ook niet mee voor een hoop liefhebbers.

Fijn dat Meranom de onderdelen nu los verkoopt en de mijne zijn inmiddels onderweg :slight_smile:

Via Facebook heeft Marina Salakhova het een en ander in de verkoop.

1 like

1 like

Ze blijkt nog voorraad te hebben …

2 likes

Weet niet of het specifiek een 710 moet zijn, maar anders:
https://www.vostok-watches24.com/e-home/e-spareparts/e-geh%C3%A4use/

1 like

Het originele ontwerp was een 710. Maar daar hoef je je natuurlijk niet door laten verplichten :wink:

Meeste spulletjes besteld, alleen nog opzoek naar een zwarte datum schijf en iemand die hem in elkaar kan zetten :grinning:

3 likes

Shoot die had ik ff gemist … mocht je er meer dan 1 vinden houd ik me aanbevolen.

2 likes

Hype …
(En een hele stapel mensjes die kapitalisme niet echt snappen :))

1 like

Ik las in 1 van de comments op IG (weet niet meer welk account) een reactie van Ole waar hij schreef dat er nog zeker 500 op de wachtlijst staan voor de vervanger als antwoord op iemand die schreef dat de wachtlijst voor de Vostok zo lang was.

Volgens mij beseft ie niet hoeveel mensen nog annuleren als het werkelijke bestellen van start gaat. Ik gok dat ze niet over 300 exemplaren gaan.

Voor een zwarte datumschijf wil ik dat ding best voor je in elkaar zetten :smiley:

1 like

Ik heb hem nog niet gevonden, een witte is ook mooi :+1:

Vandaag de 710 case ontvangen met als bonus een zwarte datum schijf. Bij de bestelling van de case erbij getypt of ze een 4/5 uur zwarte datum schijf hadden, daarop geen reactie gehad maar zat er wel bij :+1:

4 likes

Nice ! goed om te weten dat ze die hebben (neem aan bij Meranom) ik zit inmiddels al bijna een week te wachten op de Nederlansche Douane die mijn zending maar niet vrij lijkt te geven :frowning:

Ik volg het niet helemaal maar is dit niets?

https://www.vostok-watches24.com/home/ersatzteile/werke/#cc-m-product-13624617692

Zit in hetzelfde bootje. Liggen spullen van Meranom en VostokWatches24. Bij één pakket leerde ik na checken track&trace op Postnl dat ik inklaringskosten moest betalen voordat de spullen vrijgegeven werden, terwijl een andere tracking site die info niet gaf. Dacht dat dat gewoon via postkantoor oid ging…

Komt bij vostok24 vandaan. Wijzerplaat en wijzers heb ik nu ook binnen. Alleen de bezel nog niet.

1 like

Welke track and trace link heeft u gebruikt ? Ik heb er een aantal geprobeerd maar nergens komt het tracking nummer als bekend door bij Post NL.

En dank voor die link ik denk idd dat dat hem is maar hardstikke ausverkauft.
Voor nu gaat hij maar even met een witte datum gebouwd worden.

1 like

Nee dat had ik ook, ik snap niet zo goed hoe het nou precies in elkaar steekt, wanneer nu iets via Postnl te tracken is.
Krijg nu letterlijk nét een brief van PostNL met een betaalverzoek inklaringskosten. Timing… Maar die had ik dus al betaald. Die was van Meranom. Maar blijkbaar sturen ze dus een brief. Vond het al raar dat je het zelf maar zou moeten uitzoeken.

Voor m’n andere verzending, van VostokWatches24 krijg ik via onderstaande Postnl site wel te lezen dat het sinds 29/12 bij de douane ligt, dus ik wacht nog wel ff af.

https://postnl.post/?language=en

Bummer. Ik had graag een mooie kroon meebesteld, waren ook op :man_shrugging:

Die link had ik idd ook geprobeerd maar levert niks op.
De wegen van PostNL zijn ondoorgrondelijk.

Goed nog even geduld dan maar.