Luna Dude

Ik heb ook een setje besteld!!! Dankjewel voor het delen.

Nu nog een kast en uurwerk zien te vinden :joy:

Ben benieuwd of hij in een 420 kast past want ik vind het formaat van een 420 perfect.

1 like

Iemand een idee welke Vostok ik kan bestellen bij het setje wijzers en wijzerplaat

Ik heb eigenlijk geen idee op welke horloge het gebaseerd was… :innocent:

Haha vergeet de bezel niet hé :stuck_out_tongue_winking_eye:

2426.02 Uurwerk
:arrow_down:

Wuut ! Dus als ik dit bestel … heb ik hem alsnog ?

WAT VET !

1 like

Nee!! Dit is de verkeerde case.

Hier kan je de NATO niet op zetten.

En de 6 op die bezelinsert is verkeerd uitgelijnd.

Ooh net op tijd :slight_smile: drukte bijna op ORDER NOW :slight_smile:
Iemand een idee welke case ik wel moet hebben ?

Ik doelde op het uurwerk niet op de case. Dit was het enige beschikbare model met het juiste uurwerk.

Was het geen 710 case?

Man man man wat een rollercoaster van een project is dit ook.
Die dwaas van een Ole heeft in ieder geval mooi kunnen cashen op de zooi aan merchandise die hij heeft verkocht :joy:

Denk dat je gelijk hebt, maar alles past ook op de 960 case, en die andere is nu out of stok …
Kortom dan maar op de 960 :slight_smile:

DANK JE WEL @MaartenE heb ik alsnog die toffe wijzerplaat straks in de collectie … had er me al tijden op verheugd !
Dit wordt een klassiekertje hoor !

1 like

Ben benieuwd hoe die eruit komt te zien!
De plaatjes in de FB groep (volgens mij renders, maar ik kan me vergissen) zagen er best gaaf uit :ok_hand:

Als Dmitry geen Ole Dokkatje doet. En er nog 1000 bij drukt, :joy:
Het is sowieso een plaat met een legendarisch verhaal :joy:

1 like

De 960 case heeft reversed lugs… hier kan je onmogelijk de NATO op zetten

Dat, en ik vond de plaat gewoon briljant MAAR WEL OP EEN VOSTOK !
Dus alsnog een kerstcadeautje :slight_smile:

Geen stress Arnout … dat had ik ook al door, maar ik vind de 960 sowieso mooier en behalve dat voor nu de enige beschikbaar met het juiste uurwerk bij Meranom, de Nato heb ik wel besteld want wie weet … maar voor nu ben ik helemaal in mijn nopjes met de plaat, wijzers en de bezel :slight_smile:

(En ja ik weet het de vostok banden zijn verschrikkelijk … maar ach dat neem ik voor nu wel even op de koop toe)

Er zijn momenten (ze zijn schaars) dat ik het jammer vind dat ik geen FaceBook meer heb, want ik had dit toch graag even in Ole Dokken (phun intended) zijn gezicht gewreven. De hele essentie van de “Dude” is dat het een Vostok is … daar kun en mag je niet aan voorbij gaan.

1 like

Ik heb alleen een wijzerplaat en een set wijzers besteld om Ole te kunnen taggen op insta :rofl:

3 likes

Plaat, wijzers, bezel en strap in bestelling. Een vostok waar dit allemaal in- en aan gaat passen loop ik vast nog wel een keer tegenaan.
Nu al zin an :slight_smile:

2 likes

Kon het niet laten, en heb Ole een reply op zijn laatste “update” gestuurd met een screenshot van mijn bestelling en hem bedankt voor zijn prachtige design :slight_smile:

Beste man is zeer overtuigd van zijn eigen gelijk en kreeg in het antwoord het gevoel dat hij de geste van Meranom niet erg kon waarderen. Potverdorie wat een zure reactie was dat :slight_smile:

Hahahahaha… .

2 likes

Dit is ook wel bijzonder toch?

Case staat ondertussen ook in bestelling :slight_smile:
Nou is het “alleen nog maar” wachten op een geschikt uurwerk …

1 like